Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Everest schreef:ellepel schreef:wat dat betreft ben ik blij dat ik geen kinderen heb
Ehhh.. dat kwartje valt bij mij eerlijk gezegd niet helemaal
henla_tent schreef:Ik heb een vraagje. Heb een gedeelte van dit topic doorgelezen. Mijn 2 jarige merrie schuurt haar manen ook (een beetje). Nu heb ik vandaag haar manen gewassen met betadine shampoo en ontdekte ik heel veel schilfers in haar manen.
Is dit een teken van zomereczeem of zou het ook wat anders kunnen zijn
aisie schreef:Ik heb zelf bij imperial riding een losse hals met uitsparingen voor de oren gekocht.
De losse hals kost 19,95 dus dat is ook best te doen. Misschien is het een leuke tip voor mensen die ook met het zelfde probleem zitten.
Everest schreef:aisie schreef:Ik heb zelf bij imperial riding een losse hals met uitsparingen voor de oren gekocht.
De losse hals kost 19,95 dus dat is ook best te doen. Misschien is het een leuke tip voor mensen die ook met het zelfde probleem zitten.
Waar kan je die dan kopen? Gewoon bestellen bij Imperial online? Zeer goede tip, bedankt!
aisie schreef:Ik heb de hals laten bestellen door een ruitersportwinkel hier in de buurt. Volgens mij kun je niet zelf iets bestellen via die site namelijk. Maar als je de postcode intoetst op de site krijg je wel een leverancier uit de buurt op het scherm. Die kun je dan vragen om het te bestellen.