Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Muze schreef:Ik heb de enorm vieze lap eraf gehaald en dan maar bloot.
Muze schreef:Oh die deken op t plaatje is nog relatief netjes.
De mijne was pikzwart. Heeft er echt mee in de modder gelegen. Dat was dus simpelweg niet meer te doen.
Heb m afgedaan en meegenomen, ik ga m wassen bij de pomp.
Edit: weet iemand een Pyama model die ook nog redelijk sterkte stof heeft of bestaan die niet?
Voor bv reserve volgend seizoen
prugelpiet schreef:Ik heb maar een hals aan de regendeken gedaan tegen het schuren. Stomme hoop ook dat het wel goed zou gaan
Balou_k schreef:Wij gaan onze Nobel verhuizen naar een andere stal, waar hij enkel buiten komt in het daglicht en niet in het donker/schemer.
Als dit niet helpt (en dan heb ik het vooral over volgend jaar, het seizoen is nu bijna voorbij) hebben we besloten hem volgend jaar in te laten slapen.
Balou_k schreef:Wij gaan onze Nobel verhuizen naar een andere stal, waar hij enkel buiten komt in het daglicht en niet in het donker/schemer.
Als dit niet helpt (en dan heb ik het vooral over volgend jaar, het seizoen is nu bijna voorbij) hebben we besloten hem volgend jaar in te laten slapen.
DinaxUllie schreef:Even een vraagje en misschien weet iemand wat het zou kunnen zijn. Paard stond vandaag te stampen met zn achterbeen. Probeerde ook in zn kootholte te bijten, maar dit lukte niet en begon gelijk weer te stampen.
Gevoeld of er wondjes of korstjes zaten, maar dit was niet het geval.
Wel bij aanraking gemerkt dat het jeukt. Hij ging gelijk met zn lippen wiebelen dat het lekker was.
Ik had nog Neemolie wat tegen mijten en dergelijke zou werken gesmeerd, geen idee of t ook echt werkt, maar hierna was het stampen wel over.
Komt dit iemand bekend voor en een idee wat de jeuk veroorzaakt?
Het is een 6 jarige NRPS'er. Weinig behang.
darkadia schreef:DinaxUllie schreef:Even een vraagje en misschien weet iemand wat het zou kunnen zijn. Paard stond vandaag te stampen met zn achterbeen. Probeerde ook in zn kootholte te bijten, maar dit lukte niet en begon gelijk weer te stampen.
Gevoeld of er wondjes of korstjes zaten, maar dit was niet het geval.
Wel bij aanraking gemerkt dat het jeukt. Hij ging gelijk met zn lippen wiebelen dat het lekker was.
Ik had nog Neemolie wat tegen mijten en dergelijke zou werken gesmeerd, geen idee of t ook echt werkt, maar hierna was het stampen wel over.
Komt dit iemand bekend voor en een idee wat de jeuk veroorzaakt?
Het is een 6 jarige NRPS'er. Weinig behang.
Staat hij ook op gras? Ik heb hier op mijn warmbloeden keer een mijt besmetting gehad (vermoedelijk grasmijt). Heb ze toen wel echt behandeld met sebacil om ervan af te komen. Deden toen ook regelmatig krabben aan hun voeten en Koot holtes en kregen op gegeven moment wel ook korstjes door het bijten…