Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jester_ schreef:Tja tuurlijk liever zonder, maar die enkele weken en dat ellendige gejeuk, dan liever met! Mijne is zwart, is juist minder warm onder zijn rshi, ja met 35 is het warm maar zonder deken ook
Hij ziet er juist altjjd wl moooi uit met deken, scheelt ook poetsen
eilleen333 schreef:Omdat het paard van een stalgenootje de schoft ineens kapot had omdat de deken na enkele maanden toch was gaan drukken.
Omdat bij de mijne de manen zijn uitgevallen (vermoedelijk door druk van de deken)
Omdat mijn paard als een debiel gaat krabben aan haar flanken waar veel los haar blijft hangen als ik de deken afdoe
Omdat het ontzettend irritant is om met regenachtige dagen steeds dekens te wisselen omdat de eczeemdekens niet waterdicht zijn en mijn paard veel te warm wordt als ik er een regendekens overheen doe
Omdat mijn paard dan niet lekker gekroeld kan worden door haar makkers
Omdat de deken zo statisch als de ziekte is en paard en ik beide een oplawaai krijgen als ik dat ding af doe op een zonnige dag
Omdat ze peperduur zijn (oké, bagger reden, maar toch)
Omdat de vacht van mijn paard lelijk en dof wordt
Omdat mijn paard onder de schilders komt te zitten en niet lekker zand in haar vacht kan rollen
Omdat mijn paard liever zonder dan met deken staat (afgezien van mogelijke jeuk)
Omdat ze op warme dagen staat te zweten onder de deken
Omdat haar complete wintervacht aan de binnenkant van de deken blijft hangen
Enkele redenen... Niet naar bedoeld hoor, maar mijn paard en ik vervloeken die dekens
idylle schreef:Mensen! Ik heb een probleem!
DA is vanavond geweest voor de pony Vd boer, die is HB , nu mag ze de rest van haar leven max 3 uur op t land en voor de mijne was dat ook beter zei ze. Nu hebben wij alleen de rijbak die we als paddock kunnen gebruiken, maar daar staan ze in de volle zon.... Iemand een idee om dat op te lossen? Kan ze moeilijk 22 uur per dag op stal zetten....
Jets schreef:Wie gebruikt er hier Derfen clear? Ik wil het graag bestellen, maar las dat de "normale" variant vlekken op kan leveren. Daarom leek Derfen clear mij handiger voor mijn Fjord. Alleen nu ben ik benieuwd of deze net zo goed werkt als de andere variant. Is er verder nog een specifieke winkel waar het het voordeligst is om te bestellen?En hoelang doen jullie met 1 flesje?
MoniekV schreef:Ik lees veel positieve berichten over de producten van Puur dus wil ik het ook gaan proberen bij mijn zomereczemers maar nu twijfel ik tussen Puur culico en Puur allergie, wat is de beste keuze?
MoniekV schreef:Ik lees veel positieve berichten over de producten van Puur dus wil ik het ook gaan proberen bij mijn zomereczemers maar nu twijfel ik tussen Puur culico en Puur allergie, wat is de beste keuze?