Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LukieBradley schreef:Nog niet echt beestjes gezien maar toch wel wat meer schilfers in de manenkam.
Verder niet echt jeukerig.
Owjah mijn deken is na 4 dagen al kapot, de buikflap is kapot.
Van 1 klipje is het klikgedeelte afgebroken?
Alles zat nog goed dus vraag me af hoe hij dat gesjouwd heeft.
Dus als iemand nog een BUIKFLAP over heeft die je over de rug zo vastklikt wil ik hem overnemen
Misschien heeft iemand anders een andere deken waarvan iets anders kapot is
Zijn regendeken is vandaag af, ff lekker in zijn eczeem deken doorluchten en vanacht weer af.
TEDK schreef:Dierenarts is langs geweest..
Wou zeker weten dat het niet besmettelijk was omdat er ook een drachtig paard op de wei loopt,
En ik nogal iets te snel bezorgt als het om mn diertjes gaat..
Dat plekje bleek een oude wond te zijn.. die niet was opgevallen door zn bos haar
En er is vast gesteld dat hij eczeem heeft.. Dus hij heeft nu medicijnen en speciale shampoo
Hebben jullie nog tips?
Liefs x
Madje1992 schreef:Die van mij werd vandaag tijdens de buitenrit helemaal gek van de mugjes. Ook vandaag veel zien schuren. Ga zaterdag een deken voor haar kopen. En ga morgen bij de boerenbond kijken voor goede creme. Iemand die met creme of lotion van de boerenbond bekend is?
Madje1992 schreef:Die heb ik ook stan. Alleen daar ga ik die pas echt in de zomer bij warm weer gebruiken. Want bella kan helaas alleen in een half open buiten stal staan, ben anders bang dat ze kou vat. Qua dat betreft ben ik echt een scheitluis en overbezorgd.