Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
liljebo schreef:Ben ff geinteresseerd over de dekens aan het lezen. Heb er zelf geen ervaring in, maar wel een eczeemdeken nodig voor een minishet. Zijn rugmaat is echter maar 66 cm, dus het zou een deken moeten zijn met rugmaat 76. Maar zelfs de eczeemdekens voor minies (nog maar 1 kunnen vinden en die was heel duur) zijn 90 cm
Iemand goede tips??????
Dowski schreef:jeutje, staan jullie met stalling in groningen zo goedkoop? ik ga mijn vriendje overtuigen om te verhuizen
Flosje446 schreef:Zijn er veel mensen tevreden over Befix? En gebruiken jullie dan de lotion of de creme?
Ik gebruik nu Bio Huidolie en als ze schilfers heeft klitwortel, maar ze blijft toch wat jeukerig. Wat ik wel raar vind is dat als ze op stal staat of op de poetsplaats nooit schuurt en niet laat zien dat ze jeuk heeft, maar in het land loopt ze toch af en toe naar een boom om even goed te schuren.
Muzefee schreef:Ik heb meerdere goede verhalen over Befix gehoord!En het resultaat is hier dus ook echt goed!
Flosje, kan je de bomen niet afrasteren? Hier kunnen ze nergens bij, overal staat draad voor of er omheen.
geertsa schreef:oke
weet iemand toevallig waar ik de links naar de dekens kan vinden want ik zoek de pagina s af maar kan het niet vinden
ook heb ik gelezen dat een kuur van groene leen als reiniging kan helpen in combinatie met knoflook en tea tree iemand ervaring hiermee
xmelissax schreef:mooie fotowel leuk dat jouw paardje wel door het water durft
![]()
lekker weertje word het vandaag,, tijd voor een extra lange bosrit na de heide.
zijn er al dazen bij julllie.? ik heb namelijk de eersten al gesingaleerd hier
xmelissax schreef:mooie fotowel leuk dat jouw paardje wel door het water durft
![]()
lekker weertje word het vandaag,, tijd voor een extra lange bosrit na de heide.
zijn er al dazen bij julllie.? ik heb namelijk de eersten al gesingaleerd hier