Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lovely schreef:Veulen84 schreef:Ik vraag me ak de hele tijd af waarom er ergens 50 paarden ziek zijn op 1 stal. Zou het kunnen zijn dat dit een stam is van het virus wat heftiger aanpakt? Beetje als de griep dat soms ook heftiger is? Of zit ik dan echt op een rare gedachtengang.
50 paarden is zo gek.
Het is gezien de historische gegevens heel onwaarschijnlijk. Maar als de boktredactie het heeeeeeel zeker weet, dan zal het toch wel zo zijn?
frangelica schreef:Nee want ik mag hier geen plaatsen noemen of link plaatsen en vooral geen paniek zaaien. Ook had ik een of ander artikel gelezen dat dit jaar gevaarlijk zou worden. Maar mag niet zeggen hier want das paniek zaaien. Google maar. Lees je genoeg staat er ik geloof nog maar net op.
FahyaFemke schreef:ik vind dat iedereen hier maar kort door de bocht oordeelt betreft het zien van een trailer op de weg.
En als jullie een trailer zien rijden, weet je níét waarvoor diegene op pad is mijn zijn/haar paard!
Veulen84 schreef:Ik vraag me ak de hele tijd af waarom er ergens 50 paarden ziek zijn op 1 stal. Zou het kunnen zijn dat dit een stam is van het virus wat heftiger aanpakt? Beetje als de griep dat soms ook heftiger is? Of zit ik dan echt op een rare gedachtengang.
50 paarden is zo gek.