Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
guanacotje schreef:Schuren jullie paarden nog? Ik begin enorm te twijfelen of mijn paardje wel ZE heeft, het seizoen is toch voorbij nu...?
Zijn er andere dingen waar jullie zo meteen aan denken, die er heel erg op lijken?
ireika schreef:guanacotje schreef:Schuren jullie paarden nog? Ik begin enorm te twijfelen of mijn paardje wel ZE heeft, het seizoen is toch voorbij nu...?
Zijn er andere dingen waar jullie zo meteen aan denken, die er heel erg op lijken?
Demijne schuurt ook nog een héél klein beetje, eigenlijk alleen snachts op stal aan zn hoofd, net achter zn oren... Bij hem lijkt het meer een soort van 'stalondeugd' geworden te zijn... Alsof hij uit verveling/gewoonte een beetje gaat staan wrijven...
Hij heeft momenteel ook altijd een regendeken met hals aan, zijn manenkam en staartwortel staan niet opgezet of hard, en hij lijkt daar ook geen jeuk te hebben met poetsen, zijn deken is ook niet geschaafd.
Binnenkort moet de veearts zowizo komen voor inentingen, dan kan ik eens zijn advies vragen, maar iets in mij zegt me dat hij er zelf ook niet meer over zal weten...