Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Toen ik vanmiddag de deken afdeed bij mijn paard, viel er een flinke pluk haar uit. Toen ik de vlechten los ging maken was een van de strengen ook al los
Nu is het eerste gedeelte, bij zijn schoft, zo goed als kaal.
) anders was die 1e deken wel wat voor mij geweest..
mijn equitheme lijkt wel een gatenkaas namelijk
(verder best tevreden
)
ik zit in etten-leur
*
)

) dit ook of moet ik dus eigenlijk NOG een grotere, die dus zo'n beetje OP de grond hangt maar dan wel met meer ruimte?!?
. Tevens is het een zeer stevige deken die misschien voor het paard soms ook minder prettig te dragen is? Was aan het denken, zo'n lycra deken? Zit die voor een paard lekkerder? omdat het zo'n dun stofje is? of lijkt dat maar? Nathalie84 schreef:Ik zit ook een beetje in twijfel. Heb de Rambo sweet itch, ben er verder heel tevreden mee. Maar Zag nu dat het nylon gedeelte op de borst begint te slijten. Tevens is het een zeer stevige deken die misschien voor het paard soms ook minder prettig te dragen is? Was aan het denken, zo'n lycra deken? Zit die voor een paard lekkerder? omdat het zo'n dun stofje is? of lijkt dat maar?
IJ: ik merk wel dat mijn dier meer gaat jeuken als hij de bucas buzz off op heeft gehad, maar dat is ook meer een vliegendeken dan eczeemdeken.
deken geeft natuurlijk helemaal mee.
*
)
maar als je het alleen zou moeten doen is wel een ander verhaal inderdaad!

Tis ook een mooie Haf om te zien hoor!!
)
whhahahaha