Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Verafjord schreef:@henny_W
mag ik vragen hoe jij je paarden nu houdt en wat je ze voor voer geeft?
rowo schreef:rowo schreef:Zowel de hengsten als de merries zouden van de fokkerij uitgesloten moeten naar mijn mening. Hoe sneller dit probleem opgelost wordt, hoe beter het is wat mij betreft en dat mag best radicaal.
Ik weet niet hoe je gequote hebt, maar dat heb ik iig niet gezegd(er staat namelijk boven; rowo schreef.
Verafjord schreef:@henny_W: thnx voor je heldere uitleg, ik zit alleen met 1 probleem, ik heb geen stal. Mijn paardjes staan 24/7 buiten, verder kan ik me aan alles houden wat jij schrijft. Zou dat een probleem zijn?
Nicole10 schreef:Henny_w: Zo te horen heb jij je erin verdiept dus even een vraagje. Stel dat het helpt om dus voeding te geven met meer nutrienten. Hoe zou ik dat dan voor elkaar kunnen krijgen? Mijn paard staat op een pensionstal waar gevoerd wordt. Dit is basisbrok (geen idee welke, maar uit de silo) en goede kwaliteit kuilvoer van het eigen land. Die wordt overigens niet bemest met kunstmest..
Zou er een supplement zijn het tekort aan nutrienten aanvult? Zou dat dan ook moeten helpen?