Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Corelli_2018 schreef:Hallo.
Ik lees al een poosje mee en sta elke keer op het punt om Omeprazol en Sucralfaat te bestellen op de Abler site maar toch vindt ik het maar lastig.
Is er toevallig nog iemand die Omeprazol en/of Sucralfaat over heeft en waar ik dit van kan overnemen?
IngridM schreef:Als ik normaliter rond 13.30 uur geef maar ik wil het verplaatsen naar de avond hoe kan ik dat het beste doen?
1 a 2 dagen pw lukt het mij niet oom op dat tijdstip te geven. Stal eigenaresse kan dat doen maar dan wordt het avond.
Neem aan dat je het wel echt weer binnen die 24 uur moet geven opnieuw?
Of komt dat niet zo heel krap?
jillaroo schreef:Lees al tijden mee met dit topic en we hebben een periode gehad dat mijn merrie minder liet zien en beter in haar vel zat. Maar de laatste weken weer 'verdacht' gedrag van mevrouw. Voerbeleid is al tijden prima, maar ik denk dat er gewoon nog 'oude' zweren zitten die direct opspelen als er iets is (stress bijvoorbeeld).
Nog maar eens overlegd met de dierenarts, maar de prijzen die zij noemt voor de behandeling werden me wel erg dol. Dus toch maar even bij Abler gekeken naar aanleiding van jullie positieve reacties. Direct besteld, ik hoop dat de zakjes binnenkort aankomen en ben erg benieuwd of het effect heeft. Maar goed, behandeling voor een maand met uitloop / afbouw was net zo duur als een scopie, dus we gokken het er maar op...