Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vea schreef:Ik kom een weekje niet op bokt en ik heb weer heel wat te lezen!
Amor is ook wel een speciaal geval, vrijdag ben ik bijvoorbeeld alleen gaan rijden in het bos zonder te schudden, gisteren ben ik met een
vriendin samen gaan rijden en op weg naar en van de piste deed die het weer..In de piste minder maar als hem kon zou hem met zijn neus ergens tegen schuren/leunen. Ik heb zo het gevoel dat die meer schud als die wat opgewonden is bijvoorbeeld als er meer paarden meerijden, alleen doet die het veel minder...
Nu moet ik zeggen dat dit precies allemaal wel meevalt als ik hier zo lees dat een paar niet KUNNEN rijden...Het is nu in ieder geval al beter dan begin september, ik hoop dat dit volledig stopt in de herfst en in februari ga ik eens proberen met puur pollen...
Helaas zal België wat ver zijn voor die behandeling...
querido schreef:Gisteren door dierenarts nagekeken, endoscopie van de neus/luchtwegen laten doen, veel slijm in luchtwegen dat is niet goed maar oren neus etc. niets bijzonders. Nostrilvet gekregen maar vandaag nog harder shaken dan voor de Nostrilvet.. Paard is extreem scheef, als je hem van achteren ziet is hij links wel 20 cm hoger dan rechts, daar heeft hij veel last van met rijden dus denk ik eerder aan spanning. Soms als je hem er doorheen gereden krijgt schudt hij niet meer, tot je weer afstapt en hij staat zijn muesli te eten dan staat hij nog lang na te schudden..het is zo triest en we overwegen serieus afscheid van hem te nemen als niets verbetering geeft.