Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
chipieke schreef:Ik zag hier zo'n halsdeken langskomen, waar kun je dat kopen? Lijkt me fijn dat ze dat kan dragen als ik erbij ben, dan wordt ze toch al niet in haar manen geprikt.
Citaat:Overigens wordt mijn pony steeds nukkiger met de deken. Oren in de nek en bijtpogingen. Alsof ze hem niet meer wil ofzo.
Nou ja, we zullen het gaan zien, het is gewoon afwachten nu.
chipieke schreef:@opisop_shop: als het je lukt mag je me pb'en
Ik had hier nog een vraagje gesteld ivm weidegangIk kan mijn haflinger op een nog onbemest weilandje zetten met vrij weinig gras op. Is dit beter dan haar op een volle bemeste weide te zetten? Anders verzet ik haar vanaf morgen! Ze zal daar dan alleen opstaan en het stuk zal dan ook afgevreten worden maar kan dat kwaad?
Solleke_Noah schreef:@Naaltje: ik had gezien dat jij de manen in vlechten onder de deken hebt, werkt dat, of schuurt dat niet nog extra af als hij beslist te gaan schuren? Ik twijfel om vlechten bij de mijne te maken, vorig jaar leek het juist dat er meer haar afkwam daardoor, omdat de vlechten aan de basis geschuurd werden?