Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
idylle schreef:Ik laat het zeker even checken door de DA , maar weet voor 99% zeker dat het ZE is, arme pony vergaat echt Vd jeuk zeker nu de mugjes vandaag zichtbaar actief waren en in grote geraken rond zwermden en de pony zich voor t eerst zo liet gaan waar ik bijstond.
Naskapower schreef:even een waarschuwing, mijn merrie is afgelopen nacht in panniek door de draad heen gekomen. Haar exceemdeken (een shires) was over haar hoofd gezakt waardoor ze niks meer kon zien. In de 3 jaar dat ze dit soort dekens draagt nog nooit zoiets mee-gemaakt. Ik ga de halzen nu onder de naaimachine leggen en inkorten zodat ze niet meer kunnen afzakken (maar ook de hals niet bloot laten want dan schuurt ze zich stuk.
Idylle het verschil tussen een vliegen en een exceem deken is dat de mugjes niet door de exceemdeken heen kunnen steken maar wel door de vliegendeken. Daardoor beschermt de vliegendeken dus niet/nauwelijks tegen exceem.
jessie84 schreef:Naskapower schreef:even een waarschuwing, mijn merrie is afgelopen nacht in panniek door de draad heen gekomen. Haar exceemdeken (een shires) was over haar hoofd gezakt waardoor ze niks meer kon zien. In de 3 jaar dat ze dit soort dekens draagt nog nooit zoiets mee-gemaakt. Ik ga de halzen nu onder de naaimachine leggen en inkorten zodat ze niet meer kunnen afzakken (maar ook de hals niet bloot laten want dan schuurt ze zich stuk.
Idylle het verschil tussen een vliegen en een exceem deken is dat de mugjes niet door de exceemdeken heen kunnen steken maar wel door de vliegendeken. Daardoor beschermt de vliegendeken dus niet/nauwelijks tegen exceem.
Hopelijk heeft ze er niets aan over gehouden
ik heb ook een shires en er ook een heel stuk afgehaald was meer formaat giraffe. .