Ik heb ook nog 3 eczeemkappen van QHP in maat full. Mogen alle 3 voor 20,- weg excl verzendkosten.
Mocht iemand interesse hebben dan hoor ik het graag

Of per stuk voor 7.50

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xMathilde schreef:Heeft er iemand hier toevallig ervaring met de Highlander of Weatherbee eczeem dekens? Ik zag deze bij Agradi voorbij komen, ze spreken me wel aan vanwege de split in de deken bij de voorbenen.
Mijn paard is wel echt een sloper, zijn ze een beetje schuur bestendig?
Hoe gaat het bij jullie verder met de paarden? Merken jullie verschil met andere jaren, nu het zoveel weken geregend heeft deze zomer?
MarliesV schreef:hoe ligt de RSIH?
Mijn vriendin haar paard heeft een hele hoge schoft. Die heeft al heel veel geprobeerd maar komt (helaas voor de portemonnee) altjid terug bij de Rambo dekens qua pasvorm.
Enige deken waar die van haar met een super gevoelig huidje en een hoge schoft geen schuurplekken van krijgt.
ApplePapple schreef:Mer1980 schreef:Ik vind de stof bij de shires ook wel erg dik, maar deze blijft wel heel. En ze heeft nog niet gezweet eronder. De dunnere deken zag er zo uit:[ [url=m/7PWMJG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar dit gebeurt met de Shires ook hoor. Die van mij heeft dat namelijk voor elkaar gekregen
_Gerdien_ schreef:Wat een ellende met kapotte dekens of nare pasvorm.
Ik heb een RSIH. Helaas plakt het klittenband al snel niet meer van de buikflap. Herkennen jullie dit? En hoe los je het op?
Slmt9 schreef:_Gerdien_ schreef:Wat een ellende met kapotte dekens of nare pasvorm.
Ik heb een RSIH. Helaas plakt het klittenband al snel niet meer van de buikflap. Herkennen jullie dit? En hoe los je het op?
Welke kant? Je hebt van die borsteltjes die je er door kan halen om de troep er weer uit te krijgen. De andere, wollige, kant kan je knippen.