Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_eenmalig_ schreef:We hebben het er uitvoerig over gehad vanmiddag (de artsen van de kliniek) en we weten in iedergeval zeker dat het door geweld van buitenaf gekomen is.
en dit is onze theorie;
Vervolgens is het zo gaan zwellen dat Canjer zijn eigen wangen en tong kapot gebeten heeft.
Daarnaast als een hengst veel pijn heeft en steeds weggejaagd wordt gaat deze met het hoofd naar beneden staan waardoor de zwellingen nog meer worden.
Zijn benen is ons een raadsel, maar ook onze minste zorg eigenlijk. Dat geneest wel.
Tja, en als er dan vervolgens een aantal weken niets aan gedaan wordt en een paard niet kan eten dan is dit het reslutaat.
_eenmalig_ schreef:Dat is misschien ook wel slim inderdaad om er zonnebloemolie bij te doen.
Myra schreef:Waterstofperioxide is wel ontzettend agressief (wat nog wel is bijgebleven van de scheikunde lessen, H2O2). Maar als je dit zelf voor je mond had gebruikt dan zal het wel een hele dunne oplossing zijn geweest en natuurlijk onschadelijk.
In zeewier schijnen ook veel vitamines/mineralen te zitten kan ik me ergens herinneren (of ik zit hélemaal verkeerd?).