Jullie moeten iig niet vergeten dat jullie alles hebben gedaan wat in jullie macht lag!
Bello, kan me voorstellen dat het heel veel pijn doet om je paard te zien in de wetenschap dat het waarschijnlijk niet heel lang meer zal duren... Gets, wordt er zelf helemaal naar van.

Irene, Evita heeft echt een superherkenbare vacht! Ivanka heeft ook zo van die plukjes

Maar ze ziet er wel goed uit hoor, heerlijk tevreden idd. En ze is ook weer wat ronder geworden

Fargo, zag ook foto's van Willy voorbij komen

Mexx, wat is het verschil tussen Parlodel en Pergolide? Ik ken Parlodel niet. Ik heb ook geen idee of je met Pergolide mag fokken.
Weet iig wel dat je een paar weken voor de uitgerekende datum moet stoppen, omdat Pergolide de melksecretie ook afremt. Toch wel handig als je veulen voldoende melk binnen krijgt

Maar ik heb geen idee wat voor effect medicatie op de foetus heeft en of het erfelijk is. Ik hoop het niet, want ik heb Aidan natuurlijk uit Ivanka

Overigens, Ivanka heeft ook dagen dat ze minder eet. Laat ze ook het restje liggen. Heb vorig jaar iemand laten komen die Reiki doet, zij zei dat ik me daar niet al te druk om mocht maken. Dus zo lang ze nog eet, probeer ik me daar niet te druk om te maken

Met Ivanka gaat het wel oke, volgens mij moet ze weer hengstig worden. Maar ze is hartstikke vrolijk, zit weer een stuk mooier in haar vacht en weer beter op gewicht

Paar weken geleden had ze weer een dip, zat de 2e hengstigheid eraan te komen (na de eerste keer extreme hengstigheid) en daar had ze nu helaas weer heel veel last van. Dat vind ik wel vervelend, dan kan ze echt geen rust nemen. Dan moet ze van mij gewoon even apart van de rest, want ze blijft achter die andere 2 aan lopen en dan heeft ze zelf dus ook echt geen seconde rust.
Vandaag in het bos:

Niet slecht he?