Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Josefien schreef:tip: was vanmorgen bij Divoza en de eczeemdeken is nu maar 62,95 euro!!!!!
Javayo schreef:Is er hier iemand die het hele pakket van Cojosol gebruikt?
Dus de olie, huidlotion, shampoo e.d.
Ik gebruik nu de huidlotion. Ik zie zeker wel verschil. De verdikkingen die er door irritatie van het schuren zaten zijn binnen enkele dagen weggetrokken, maar hij schuurt nog steeds wel zijn staart. Wellicht dat dit aan het feit ligt dat ik het 1x daags op de staart smeer, terwijl 2x daags wordt aangeraden. Dat wil ik eens proberen...
skessa schreef:Ik heb al besteld!
Javayo schreef:Nadelen voor mij:
- gaat gauw kapot [speelse jonge ruin, 7 andere paarden, veel scherpe hoeken aan de omheining]
- gaat stinken, moet eigenlijk om de 3wk gewassen worden [dan heb je eigenlijk 2 dekens nodig...]
atreyuevita schreef:Ik heb zo'n niet rekbare versie die dus goed heel blijft (speelse 3 jarige merrie die nog nooit een dek op had gehad). Die is even sterk als een gewoon dek.
En heb nooit meegemaakt dat hij ging stinken! Alleen een keer gewassen omdat hij zwart ipv wit was maar het hoefde eigenlijk niet. Wel goed stal uitmesten maar dat is normaal...
Die niet rekbare zijn helemaal van kunststof dus daar trekt ook geen water in. Misschien scheelt dat?
Ik verkoop die van mij (175) voor uhmm 90 euro. nieuw. (want mn 3 jarige is gegroeid dus hij past niet)
skessa schreef:Nee, geen verschil tussen de Cojosol inwendige olie en lijnzaadolie.
Ik heb het geprobeerd voor een van onze shetten met een huidprobleem. Zij heeft geen eczeem, maar al haar hele leven last van jeuk, schilfers en een hele aparte wintervacht.
Ik gebruik de shampoo niet, omdat ik mijn paarden in het bos heb staan en ze eigenlijk nergens kan wassen en daarna laten opdrogen.
Wat voor huidlotion zoek je? Dat spul dat ik smeer heet ook Lotion nl.
Kijkn anders eens op www.cojosol.nl, dan weet je direct wat er allemaal te koop is.