Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gulpje schreef:Iemand ervaring met Zink Zwavel Pasta van de Paardendrogist? Ik heb het net besteld. Van alle merken mokzalf leek deze me het beste.
x_ultimate_x schreef:Kunnen paarden met dit weer eigenlijk ook mok hebben? (lees: een hittegolf mocht iemand dit vergeten zijn)
Damber schreef:Droogzetter voor koeien werkt prima tegen mok. M'n vz-paard heeft 11 maanden met mok gelopen. Allerlei zalfjes en spray-tjes gehad, maar niets hielp. Totdat iemand van stal droogzetter adviseerde... binnen 1 week was ze er helemaal vanaf....
Miirthe schreef:Roze voetjes neem ik aan? Dan zal ik wel een beetje uitkijken met vaseline, gezien dat erger gaat branden in de zon. Betadine moet je niet teveel doen dit schijnt op den duur uit te drogen en daarmee voor meer korsten te zorgen.
Wat ik je aanraad (beter dan die 22 pagina's) is ff bij de info op www.paardendrogist.nl kijken; staat alles erg duidelijk!
Bonny4life schreef:Miirthe schreef:Roze voetjes neem ik aan? Dan zal ik wel een beetje uitkijken met vaseline, gezien dat erger gaat branden in de zon. Betadine moet je niet teveel doen dit schijnt op den duur uit te drogen en daarmee voor meer korsten te zorgen.
Wat ik je aanraad (beter dan die 22 pagina's) is ff bij de info op www.paardendrogist.nl kijken; staat alles erg duidelijk!
ik doe ook niet meer dan 1, 2 keer per week betadine gebruiken zolang het er zit,
maar wat zou ik er dan op moeten/kunnen smeren, gewoon zonnebrand creme? het is voornamelijk 1 wit/roze voetje ja... op het zwarte voetje voelde ik ook heel iets maar niet veel, alle tips zijn welkom!
Bonny4life schreef:Damber schreef:Droogzetter voor koeien werkt prima tegen mok. M'n vz-paard heeft 11 maanden met mok gelopen. Allerlei zalfjes en spray-tjes gehad, maar niets hielp. Totdat iemand van stal droogzetter adviseerde... binnen 1 week was ze er helemaal vanaf....
hoi
kan dit ook tegen de zonnebrand (ik weet dus niet of ze nou mok of zonnebrand heeft) want ik kan er zo aan komen, mijn vriend heeft koeien
Gulpje schreef:Gulpje schreef:Iemand ervaring met Zink Zwavel Pasta van de Paardendrogist? Ik heb het net besteld. Van alle merken mokzalf leek deze me het beste.