Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
evitatinkle schreef:Kasss schreef:een goede morgen![]()
Ik vraag me af of mok ook boven de knie kan zitten? Het hafje van een vriendin van mij heeft 3 plekjes net boven de knie en het ziet er een beetje uit als op de foto's...
Ja dat zou kunnen. Het kan ook iets van schurftmijt zijn..heb je foto's??

net als vorig jaar weer in september!
IngLio schreef:Ja ik zat idd aan de bandage te denken en was mijn oude pony-bandages al aan het opzoeken... Ik ga je advies er ook even bijzoeken... gevonden!
Wat kost het potje zalf? incl of excl verzendkosten...

annet155 schreef:mijn pony heeft ook lichte mok en ik heb er een spuitbus voor met van dat blauwe spul. het werkt goed ALS ik het er op krijg.. kom ik met de spuitbus aan dan krijg ik al bijna een trap en niet omdat het zeer doet (als ik het niet op een wondje spuit bij haar wil ze me ook al trappen) maar gewoon omdat ze het eng vind. mag je wel gewoon rijden met mok?
Zou dat toch afleren of diepere oorzaak zoeken. 

evitatinkle schreef:Pauk schreef:ik kom ook even kijken hier. Mijn haf heeft al 2 en half jaar ernstige mok. Dit komt waarschijnlijk door de bevalling toen. Bevuild vruchtwater. We hebben vanalles geprobeerd maar het gaat maar niet weg.. Been wordt ook elke keer dik weet iemand wat ik moet doen?
Oei, klinkt ernstig. Heb je er wel een veearts bij gehad? Dat van dat vruchtwater snap ik niet helemaal, misschien te lang ingestaan ofzo??
Het eerste wat je moet doen is VEEARTS BELLEN en een afspraak maken!!!!!
en foto's maken en die hier op bokt zetten?! Wat heb je zoal geprobeert?