Wat jij voor de dieren doet Yvonne; dat is hartverwarmend. "second change"; petje af. Echt waar. Daar waar menigeen het laat afweten, kom jij om de hoek kijken, en al je verzorgsters.
Fyanne heeft een werkelijk PRACHTIG pensioen gehad bij jou; daar is gewoon geen twijfel over mogelijk.
Terwijl ik het topic las, en jou beschrijvingen van Fyanne,...... op en af.... Uiteindelijk voel JIJ zelf het beste wanneer het klaar is, om haar verder leed te besparen.
En dat heb je gedaan!
Ik wil je erg veel sterkte wensen, voor nu en vandaag maar ook voor morgen, en alle dagen die komen gaan. Ook voor je verzorgsters trouwens.
Weet dat je de enige juiste beslissing hebt genomen!!
Fijn dat dit igg achter de rug is gohya..Het verwerken kost meer tijd! Heel veel sterkte komende tijd!
gohya
Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-17 11:06
Dank je wel. De Rendac is geweest rond 11 uur,ik werd gebeld, hij kon het niet vinden.Er is wel onder het zeil gekeken,wat ik wel verwachtte.Het stuk zeil aan de achterkant zat los,ik had het met prikpalen vast gezet dat zeil. Een vrouw die haar hondje uitliet daar,heeft hem de weg gewezen. Mensen zijn hier altijd heel behulpzaam! en ze kennen mijn opvang en weten wie ik ben,dat scheelt ook veel.