Jeetje Roos kom je topic tegen... Je treft het echt niet met je veulens! Heel veel sterkte! En wat betreft Belle, je hebt meer dan alles eraan gedaan, respect hoor...
Wat een naar nieuws. Je hebt ontzettend je best gedaan voor je paard en helaas heeft het niet mogen werken. Ze mag blij zijn met een baasje zoals jij. Heel veel sterkte te komende tijd!
Ik ben begonnen met dit topic te lezen waarbij ik hoopte op een goede afloopt. Helaas komt deze goede afloop niet en ik schrik ook van je bericht over je jaarling. Wat heftig allemaal zeg, vreselijk wat je nu allemaal op je bord krijgt Voor je merrie heb je alles gedaan wat je had kunnen doen, je kunt jezelf geen verwijten maken. Heel veel sterkte volgende week en de komende tijd die daarop volgt...
Wat ontzettend verdrietig. Zoveel ellende, dat verdien je toch niet. Heel erg veel sterkte...ik hoop dat het goed gaat volgende week....dikke knuffel ook al ken ik je helemaal niet!
Jessix
Geplaatst: 16-10-15 19:41
Sterkte, heel verdrietig.. Maar je kunt nu wel met zekerheid zeggen dat je er alles aan hebt gedaan om haar nog een kans te geven.
Ook gecondoleerd met het verlies van je jaarling.. Zwaar om dat allemaal tegelijk te moeten meemaken.
Wat een vreselijk nare uitkomst en dan ook nog haar nakomeling verliezen. Heel veel sterkte. Je hebt in elk geval alles gedaan wat maar kon om haar te helpen.