Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
callum schreef:Ik.ben op zoek naar een eczeemmasker voor mijn shet. Die schuurt echt heel fanatiek op zijn voorpluk in het eczeem seizoen. Maar alle maskers die bij dekens horen zijn veel te groot. Iemand een tip
callum schreef:Ik.ben op zoek naar een eczeemmasker voor mijn shet. Die schuurt echt heel fanatiek op zijn voorpluk in het eczeem seizoen. Maar alle maskers die bij dekens horen zijn veel te groot. Iemand een tip
Nivada schreef:Heb de EJ itch dekens binnen.
Moet zeggen. Lekker zachte stof. Anders dan die van de rambo. Die lijkt meer katoen achtig.
Denk dat de EJ snel gaat pluizen.
Ook snap ik het klitteband niet helemaal.
Aan de ene kant zit hij verticaal en aan de andere kant horizontaal. Sluit niet echt op elkaar aan?
Verder zal paardlief hem testen!
MarloesNatje schreef:Hoi,
Ik volg dit al een tijdje en nu zit ik een beetje te kijken naar eventuele voeding/kruiden/etc. wat gevoerd zou kunnen worden. Het probleem is alleen dat de meeste voeding erg duur is en dat vind ik een beetje zonde om het uit te proberen. Enig idee waar ik wel zou kunnen kijken voor een betaalbare prijs, of waar halen jullie het vandaan en wat halen jullie dan? Hoop dat mijn vraag zo een beetje duidelijk is