Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
timmyturner schreef:Hoi allemaal,wat ben ik blij dat ik dit topic vandaag heb gevonden!
Ben er nu ook achter dat mijn tinker cpl heeft en jeetje wat een informatie ik via dit topic heb gevonden super![]()
Ik heb 2 tinkers waarvan er een cpl heeft en heel veel sok heeft,prachtig maar wat een ellende zeg. Timmy heb ik nu zo'n 7 jaar en nooit problemen mee ook heeft hij wel mooie sokken,maar nooit last. Vorig jaar is sytse erbij gekomen van 16 jaar oud. Kreeg een flesje sebacil mee, want dat helpt altijd goed als hij last heeft van mok! Dacht oke nooit bij nagedacht hoe erg hij het heeft in vergelijking met mijn andere tinker. Hij loopt in het begin met rijden altijd een beetje stijf, dus heb hem laten doormeten door F-H BioResonantie. Uit dit onderzoek kwam dat hij aardig wat tekorten had en teveel schimmels in zijn lichaam heeft. Ook heb ik een monster opgestuurd van zijn plekken,was makkelijk met al die korstjes aan de haren.
Zijn lichaam scheidt dit uit in de vorm van exceem. Want volgens mij is cpl een vorm van exceem,correct my if i'm wrong.
Wij zijn begonnen met druppels voor herstel van maag en darmen en het resultaat is al een stuk beter,maandag moet ik weer haren opsturen met wortel,kijken of het beter is van binnen uit.
Ik behandel zijn plekken nu met M-T-G van hapley's , stinkt verschrikkelijk maar helpt wel beter dan sebacil,verder kan je het makkelijk op de plekken inmasseren en dat vindt hij ook prettig. Helaas is schreren geen optie,want hij is panisch voor schreren.
Ook ben ik heel blij met de honingzalf van vetramil,wat een super spul is dat voor wondjes,alles heelt prachtig.
Ook wil gaan beginnen met een zelfgemaakt mengsel van natuurlijk honing met kaneel,hoor dat dit heel goed is voor exceem gevallen,zal jullie op de hoogte houden!
Sorry voor mijn lange verhaal, maar ben heel blij dat ik soortgenoten heb gevonden en heel blij ben met de informatie die jullie geven
timmyturner schreef:Zijn lichaam scheidt dit uit in de vorm van exceem. Want volgens mij is cpl een vorm van exceem,correct my if i'm wrong.
mvdberg88 schreef:timmyturner schreef:Zijn lichaam scheidt dit uit in de vorm van exceem. Want volgens mij is cpl een vorm van exceem,correct my if i'm wrong.
CPL is helaas géén vorm van exceem. CPL is het falen van de lympfevaten waardoor er vocht op eenhopingen in de benen ontstaan. Die voor knobbels en bobbels gaan zorgen.
De eerste uiterlijke symptomen lijken op mok en exceem maar dat is het helaas niet.
Als je niet kan scheren dan kan je ook knippen. Ik knip de achter benen ook kaal. Scheren kan ervoor zorgen dat de huid nog meer geirriteerd raakt omdat de haartjes te kort worden afgesneden en voor wondjes kunnen zorgen.
Helemaal geen jeuk meer, geen wondjes, geen dikke benen of knobbels.. Het ziet er allemaal super uit