chikohaa schreef:Nikass schreef:Dat snap ik wel, dat bedoel ik niet. Ik lees alleen dat jij zegt dat die foto's niet gemaakt zijn maar dat al wel geconcludeerd werd dat het paard moest worden ingeslapen. Dat is dan toch niet logisch?
Bij Erik werden er geen foto's gemaakt, maar kreeg het paard druppeltjes. Een dag daarna is de eigenaar aangespoort door o.a. mij, om het dier in een reguliere kliniek te onderzoeken, daar zijn rontgenfotos gemaakt en bleek er een flinke breuk te zitten en is het paard gelukkig uit zijn lijden verlost.
Een totaal verkeerde diagnose dus! En dit is niet het enige geval!
Okee nu begrijp ik je verhaal. Het is voor mij lastig om iets over deze situatie te zeggen. Is er bij Eric op teruggekomen?
Ik ken ook het omgekeerde... een paard met verkeerde stand van de achterbenen en advies (reguliere arts, sportmasseur van happy Athlete, osteo en dressuurinstructeurs): veel trainen, met name galop, jong paard, komt wel goed als hij spieren krijgt...
Bij consult bij één van de artsen van Eric (op mijn aanraden

Breuk is wel geconstateerd zonder foto's te maken. Maar misschien kan dat volgens jou niet...?