Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sientje schreef:marietje1000 schreef:Wilma, heb je wel de druppels besteld die ik je had aangeraden? Ik had graag gehoord wat het effect hiervan was geweest.
Professioneel gezien vind ik dit een opmerkelijke post, je had je toch terug getrokken Marietje? Het siert TS dat ze op jouw vraag reageert, maar misschien had je deze vraag beter via de door jou zo geliefde pb kunnen stellen, dan was het op mij persoonlijk wat minder knullig over gekomen.
Sientje schreef:Zou trouwens, gezien haar leeftijd en het verlies van bespiering, misschien cushing ook een rol kunnen spelen TS...? Daar al ns aan gedacht?
wilmatj schreef:Sientje schreef:Zou trouwens, gezien haar leeftijd en het verlies van bespiering, misschien cushing ook een rol kunnen spelen TS...? Daar al ns aan gedacht?
Nee niet aan gedacht lijkt me ook niet logisch, het dun worden en bespiering verliezen heeft ze sinds ze zo benauwd is en niet meer zoveel beweging kreeg.
Dierenartsen hebben hier ook nooit aan gedacht.
pien_2010 schreef:Sientje, Jannepaulie en Geerke wat zijn dan de cushing symptomen? Weet daar behalve krullende vacht en moeilijk verharen weinig van af en zie de link niet zo naar dit paardje maar zoals ik al schreef ik weet weinig (gelukkig geen enkele ervaring) van cushing.
Sientje schreef:marietje1000 schreef:Wilma, heb je wel de druppels besteld die ik je had aangeraden? Ik had graag gehoord wat het effect hiervan was geweest.
Professioneel gezien vind ik dit een opmerkelijke post, je had je toch terug getrokken Marietje? Het siert TS dat ze op jouw vraag reageert, maar misschien had je deze vraag beter via de door jou zo geliefde pb kunnen stellen, dan was het op mij persoonlijk wat minder knullig over gekomen.
marietje1000 schreef:Het paard hoestte heel erg, had vieze snotneus en is nu benauwd. Hoe kom je dan op Cushing? Lijken mij meer de klassieke symptomen van een ontsteking in de luchtwegen.
marietje1000 schreef:Vanuit de alternatieve hoek gezien hebben alle symptomen één oorzaak. En de symptomen wijzen beduidend meer op een ontsteking (nog afgezien van het feit dat therapeut 1 en 2 deze gemeten hebben), dan op Cushing.
Focussed schreef:TS: De Cushingtest is nog tot 31 oktober gratis! Dus mocht je meer zekerheid willen is dit een mooie kans om toch op de kleintjes te kunnen letten.