Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
essy87 schreef:@ Suzanne: Ooo, ik dacht dat je van het voorjaar weer wilde kijken hoe en wat.
danoesje schreef:Dressuur518, wat fijn! Als die KS er al heeft gezeten en hij functioneerde er aardig mee, maar je kunt nu gericht trainen, kan ik me voorstellen dat hij nu beter gaat lopen!
Mijn peerd is vorige week weer naar de osteo geweest. Ze was aangenaam verrast en er zat bijna niks vast, in tegenstelling tot de vorige keren! Hij begint ook heel aardig te lopen en eindelijk stabieler! Hij begint steeds meer te zakken, al moet hij nog veel verder, en komt dan niet ineens met een ruk naar boven maar blijft een stukje beneden of komt 'gewoon' omhoog. Nog een paar weken aan de longe doortrainen en dan wil ik er toch eigenlijk wel zo zachtjes aan weer eens een zadel op gaan leggen. Spannend!
Ook mijn dierenarts zei: jullie zouden ons allemaal nog wel eens versteld kunnen laten staan! Die hou ik als een mantra in mijn hoofd vaak haha.
Dyonne schreef:Suzanne, de hoefgewrichten hebben eerst ook nog opgespeeld. Mogelijk de bandjes, maar echo is bij sobere dieren minder duidelijk.
danoesje schreef:Suzanne, dat hoor je natuurlijk wel vaak, dat er eerst heel veel blessures komen voor men naar de rug gaat kijken en erachter komt dat paardlief heeft gecompenseerd, met allerlei kwalen als gevolg. Dus misschien is het je inderdaad wel 'bespaard' gebleven, al hadden we natuurlijk allemaal gehoopt op een gezond paard, zij het met een kleine blessure her en der, dat hebben ze nu eenmaal af en toe.
Wat dat betreft moet ik denk ik blij zijn met de eigenwijze kop van mijn paard: als hij er doorheen was gelopen ipv me eraf te gooien was ik er nooit zo snel achtergekomen, aangezien hij bij aankoop helemaal op de foto ging en we dus dachten: KS kan het niet zijn, dat hadden we moeten zien op de foto! Maar zo snel kan het dus gaan.