Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. terpentijn schreef:Wees daar zeker en doelgericht in (aangezien je zegt: "ik kan hem niet aan") of zoek daarin hulp.
Wat is nu het volgende "plan" met Muis?
nimue2010 schreef:Wauw, wat een verbetering vergeleken met het begin! Doe je zelf speciale oefeningen met hem - nu hij thuis is?
.
Vind hem steeds meer "paard" worden, het is echt geen baby meer inmiddels.
heb het hele gebeuren gevolgd en het gaat veel beter. Hoop dat het goedkomt. Hevonen schreef:Wat wordt/is hij mooi!
Zou je nog eens een filmpje kunnen uploaden van hoe het was? Ik wilde het verschil aan mijn dochter laten zien, maar geen enkel ouder filmpje werkt meer.
terpentijn schreef:Belangrijk vind ik ook, dat het overduidelijk te zien is, dat Muis plezier in zijn leven heeft, en ook de energie heeft, om dat fysiek te uiten.
. Dacht laatst nog hoe zal het met hem zijn maar was me weer ontschoten anders had ik me uiteraard wel gemeld
.
. Wat voor bal is dat eigenlijk??
Qua lopen heeft hij daardoor wel wat in moeten leveren heb ik het idee, maargoed..een jong paard alleen zetten is ook niets. Ben nog steeds elke dag met hem aan het oefenen en hij doet het allemaal heel braaf. Ik heb hem weer helemaal onder controle
Hij gaat niet echt met sprongen vooruit maar voor nu ben ik tevreden.