Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
melrovers schreef:Heel veel sterkte straks. Ik duim ook voor je dat het nog goed gaat komen. Heb het hele topic al stilletjes gevolgd, ben sprakeloos van wat jullie overkomen is. Wij hebben zelf een trainingsstal gehad en ik kan me gewoon niet voorstellen dat je zo met mensen en paarden omgaat. Dat je jezelf dan nog in de spiegel aan kan kijken. Helemaal naar word ik ervan.
FuegoJoy schreef:melrovers schreef:Heel veel sterkte straks. Ik duim ook voor je dat het nog goed gaat komen. Heb het hele topic al stilletjes gevolgd, ben sprakeloos van wat jullie overkomen is. Wij hebben zelf een trainingsstal gehad en ik kan me gewoon niet voorstellen dat je zo met mensen en paarden omgaat. Dat je jezelf dan nog in de spiegel aan kan kijken. Helemaal naar word ik ervan.
Hier ook iemand met een trainingstal, lees het hele topic mee en mijn mond valt open van verbazing dat de trainingstal zo doet en inderdaad niet haar welgemeende excusses aanbied en met je meedenkt.
Ongelukken zitten in een klein hoekje , daar ben je als trainingstal als het goed is voor verzekerd, ook al doe je niks fout als trainer, het blijven dieren en er kan altijd wat misgaan,
veel succes met je merrie, wens je veel kracht en sterkte vandaag
Geaa schreef:Maar voel je niet verplicht om direct te reageren als je iets weet hé!
Wij willen het natuurlijk graag weten, maar wat de uitslag ook is ... Geef jezelf ook de tijd om het een plekje te geven!
Zoek schreef:Fijn dat je ons zo snel een update geeft, dit is best een positieve uitslag! dit is natuurlijk niet niks maar het had veel ergen kunnen zijn. Heeft de DA wel gezegt wat haar kansen zijn? tot oktober wachten en dan zien wat de voor uit gegaan is?
Nogmaals heel veel succes!
TeeGee schreef:Wat een vreselijk verhaal zeg.
Een van mijn paarden heeft een zenuwbeschadiging in zn schouder opgelopen eind februari. Tot op heden is er geen verbetering te zien. Zenuwen herstellen doorgaans wel maar dit kost erg veel tijd.. Voor nu hou ik nog hoop en geven we hem een kans.