Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_KaWi_ schreef:Ik meld me ook.
Mijn haflinger krijgt weer hele erge jeuk onder zijn buik helaas.
Staat te trappen van de jeuk.
Net eczeemdeken proberen op te doen maar de kudde waar hij in staat herkende hem niet meer![]()
Trapten hem zowat de wei uit, arm paard snapte er niks van.
Iemand ervaring daarmee?
Morgen weer opnieuw proberen midden in de kudde zodat ze hopelijk begrijpen dat er een bekende onder de deken zit.
No_No schreef:_KaWi_ schreef:Ik meld me ook.
Mijn haflinger krijgt weer hele erge jeuk onder zijn buik helaas.
Staat te trappen van de jeuk.
Net eczeemdeken proberen op te doen maar de kudde waar hij in staat herkende hem niet meer![]()
Trapten hem zowat de wei uit, arm paard snapte er niks van.
Iemand ervaring daarmee?
Morgen weer opnieuw proberen midden in de kudde zodat ze hopelijk begrijpen dat er een bekende onder de deken zit.
Mijn vz paard wordt ook door het land getrapt met een deken op. Maakt niet uit wat voor deken. Ben benieuwd wat voor tips je krijgt!
Jolliegirl schreef:Toch helaas geen proefverpakking Derfen..
2.50 + 6.50 verzendkosten gaat een beetje te ver voor 30 ml...
Hanneke84 schreef:Eiwitten in gras is toch niet zo erg? Je zult wel hebben dat het eerder is kaal gegeten en daardoor er meer fructaan in het gras komt en als het kaal is dan vertrappen ze het sneller. Daarnaast vervelen ze zich volgens mij ook wel sneller als ze op zo'n klein stukje staan waar niets te doen is. Wat je wel kunt doen is hooi bijvoeren op de wei bijvoorbeeld in een fijnmazig hooinet? Zijn ze bezig en gaat het gras ook minder hard. Staan ze allemaal alleen op zo'n klein stukje?
yvonnedv schreef:Jolliegirl schreef:Toch helaas geen proefverpakking Derfen..
2.50 + 6.50 verzendkosten gaat een beetje te ver voor 30 ml...
Bij vidoma?
dan zou ik even contact opnemen want dan gaat er kennelijk iets fout.
als ik op die site de vrzendkostencalculator gebruik komt 1 flesje op 1,50 verzendkosten en twee op 2,- en de flesjes kosten 2,-
EquiPhoto schreef:yvonnedv schreef:
Bij vidoma?
dan zou ik even contact opnemen want dan gaat er kennelijk iets fout.
als ik op die site de vrzendkostencalculator gebruik komt 1 flesje op 1,50 verzendkosten en twee op 2,- en de flesjes kosten 2,-
Best raar dat die flesjes van 30ml 2 euro kosten. koop je er daar 10 van heb je 300ml voor 20 euro, een een grote verpakking van 250 ml kost 25,90.... of ben ik de enige wie dat is opgevallen?