Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kasztanka schreef:Bietenpulp is een goede aanvulling voor ruwvoer. Als je de emmer voor s'morgens de avond ervoor klaarmaakt en genoeg water gebruikt is er helemaal geen gevaar. En het gevaar schuilt niet in het feit dat het vocht zou onttrekken, maar wel dat het zwelt in de maag als het niet genoeg geweekt is. Als je twijfelt of je pulp genoeg geweekt is, moet je maar eventjes een handvol nemen en voelen of er nog harde stukjes in zitten.
damian23 schreef:Ik voer de seniorenslobber van Masters. Echt superspul. Voordeel dat je die dus niet hoeft te weken, warm water erbij 5 minuutjes laten staan en klaar. Je hebt ook seniores priores van Subli en die moet je 6 uur laten weken, maar dat is mij te lang. Hoewel wat kasztanka ook aangeeft, gewoon de avond van te voren klaarmaken met genoeg water en de volgende dag kan je het zo voeren. Gewoon goed de gebruiksaanwijzing volgen.
_Luziream schreef:@ Fargo Ik denk dat ze in Bodegraven je gewoon terug laten komen om nogmaals de buik te scannen eventueel pas als dit goed is mag je namelijk wat gaan doen en kan je gewone dierenarts het weer overnemen.