Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sueno schreef:Jammer Succubi.
Tis natuurlijk wel een leuk onderwerp, en Gráni was nog hengst toen dit topic geopent werd , dus zou idd wel leuk zijn als je lekker bleef meepraten. Maar goed is een keuze die je zelf maakt.

.
Normaal staan ze daar alle 3, maar omdat Toot natuurlijk voorbereid moest worden stond hij op Pension in Ederveen. Nu staat hij in Vlijmen bij een vriendin, waar hij nog even dressuurmatig getraind word. Daarna komt hij weer naar huis !!
... 2 april 

Uitbreek monster.
. Hij is nu 10 maanden. Hij is afgelopen week heel wat stoerder geworden, het was altijd het doetje van de groep (een merrie van de zelfde leeftijd, een twenter en een 3 jarige merrie en een 4 jarige ruin), maar deed vorige week wel iets wat ik niet van hem verwacht had. Brutaal tegen mijn 3 jarige merrie (die prompt hengstig werd
), daarna over haar plas heen plassen en als een gek flemen.
Laten we het daar maar op houden.
. Limonade schreef:Hier wordt Capote a.s. week gecastreerd, op de kliniek. Wilde het staand doen, maar teveel risico's op 5 jarige leeftijd.
Dus dan maar zo, zo min mogelijk risico's!
Hij is nu vrij hengst, wel heel lief naar mensen hoor, maar die hormonen maken hem een beetje dol als hij andere paarden ziet haha.
Barcelano schreef:Limonade schreef:Hier wordt Capote a.s. week gecastreerd, op de kliniek. Wilde het staand doen, maar teveel risico's op 5 jarige leeftijd.
Dus dan maar zo, zo min mogelijk risico's!
Hij is nu vrij hengst, wel heel lief naar mensen hoor, maar die hormonen maken hem een beetje dol als hij andere paarden ziet haha.
Ik raad het ook aan hoor via de kliniek...
Spannend:D
Ik heb een merrie die hengstig wordt op andere merries![]()
En ze staat naast me hengst waar ze niet zo reageert als op merries
pinto_1 schreef:Ik denk dat onze DA liggend castreert, hebben ze dan ook kans op een verdikte koker?
Mijn hengstje is nogal nerveus, met entingen of onderzoek ontzettend gespannen. Ben bang dat vervoer en verblijf op een kliniek nogal veel stress gaat brengen.
Zit eigenlijk te zoeken naar de minste risico's en het minste stress.