Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
russel schreef:Nu mijn paard niet meer gereden wordt, zakt zijn rug ook een beetje in. Jouw paard heeft een hoge schoft waardoor de glooiing ook weer meer opvalt, nog jong dus moet nog verder uitzwaarden, onbespierd.
Gelukkig ligt de schouder niet achter he hoogste punt van de schouder, zoals bij mijn paard, want een zadel zal een beetje naar voren glijden, dus een goed passend zadel is wel een zoektocht, maar gaat vast lukken.
Als mijn paard in rijconditie is dan is zijn rug een stuk rechter en dst zal bij jouw paard ook gaan gebeuren, goede rugspieren er op zetten, goed passend zadel die niet gaat bruggen, goed bij de schoft past en ruimte achter bij de lepel heeft, desnoods de kussens speciaal naar
Hoe oud is je paard nu?
swoeky schreef:Dirtylove schreef:Met wat logeer trainingen later gaat zijn rug vanzelf wel goed .
en hoe weet jij dit zo zeker??
@ts: ik hoop dat je snel naar de kliniek kan zodat je zelf ook weet waar je aan toe bent
Lante schreef:Ik vraag me af hoe je dat wilt doen als het paard plotseling naar een kliniek moet, maar goed; dat is gelukkig niet aan de orde nu.
140509 schreef:Lante schreef:Ik vraag me af hoe je dat wilt doen als het paard plotseling naar een kliniek moet, maar goed; dat is gelukkig niet aan de orde nu.
Ik heb met de dierenarts overlegt en ze mag gelijk na de 2e inenting vervoert worden en ze is trailermak dus dat hoef ik niet te trainen
helaas heeft het ook telang geduurd dat ik iemand vond maar normaal kan me moeder rijden maar helaas door een operatie mag dat nu niet en dat speelt ook mee
maar ze gaat naar utrecht en dat is het belangrijkste
140509 schreef:Lante schreef:Ik vraag me af hoe je dat wilt doen als het paard plotseling naar een kliniek moet, maar goed; dat is gelukkig niet aan de orde nu.
Ik heb met de dierenarts overlegt en ze mag gelijk na de 2e inenting vervoert worden en ze is trailermak dus dat hoef ik niet te trainen
helaas heeft het ook telang geduurd dat ik iemand vond maar normaal kan me moeder rijden maar helaas door een operatie mag dat nu niet en dat speelt ook mee
maar ze gaat naar utrecht en dat is het belangrijkste
geerke schreef:ik weet het niet hoor,maar er bestaat toch zoiets als een paardentaxi?
Het komt allemaal op mij over alsof je de ernst er niet van inziet.