Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Glossi schreef:Mag ik vragen wat een pak Hartog Compactgras kost? Mag ook via pm. Vlas ga ik ook eens naar kijken want als het dagen lang alleen maar regent hebben we de paarden vaak snachts wel op stal zodat ze even kunnen opdrogen. De stal is gelukkig wel fris, waait mooi door. En ze komen minstens 8 uur buiten. Maar ook buiten heeft ze er last van. Mischien dat het voor haar niet zoveel uit maakt.
flappie2 schreef:Glossi schreef:Mag ik vragen wat een pak Hartog Compactgras kost? Mag ook via pm. Vlas ga ik ook eens naar kijken want als het dagen lang alleen maar regent hebben we de paarden vaak snachts wel op stal zodat ze even kunnen opdrogen. De stal is gelukkig wel fris, waait mooi door. En ze komen minstens 8 uur buiten. Maar ook buiten heeft ze er last van. Mischien dat het voor haar niet zoveel uit maakt.
ohw ja, ik denk dat als je je paard op vlas gaat zetten i.p.v stro dat dat ook al scheelt, zo als eerder gezecht zit in stro heel veel fijn stof. En dat fijn stof dringt tot diep in de longen door.
Jibbel schreef:Ik heb een 'mooie' aanbieding besteld. 2 liter schwarzkummel olie met 1 liter lijnzaad olie gratis voor €39,90. Kan ik even vooruit en aangezien die olie voor meerdere dingen werkt, kan ik mijn andere paard daar ook wat van geven.
Ben erg benieuwd wat het gaat doen!