xkimmx schreef:wuswa schreef:
Klinkt goed. Alleen is wel prijzig zeg! Maar ach, het is maar €5,- duurder eigenlijk als Ventipulmin.
Ik gebruik bronchithea voor de luchtwegen ipv ventipulmin.
http://www.gcanimalproducts.nl/a-852446 ... ronchithea
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xkimmx schreef:wuswa schreef:
Klinkt goed. Alleen is wel prijzig zeg! Maar ach, het is maar €5,- duurder eigenlijk als Ventipulmin.
_hill_ schreef:Als het aan de voeding ligt wat is dan de reden dat de paarden het vaak in de lente en zomer krijgen. En schijnbaar nergens last van hebben na sept. t/m april/mei (spreek ik van mijn paard)
wuswa schreef:wuswa schreef:
Zammie: probeer het gewoon, bij mijn paard (geen ze-er) werkt het fantastisch! Ventipulmin/Sputolisin (of zoiets) etc werkt niet, of maar even. Dit mag je gewoon geven, al naar gelang de ene dag wat meer dan de andere.
Steffie89 schreef:Vito is goedkoper dan Marstall eczem. Volgens mij is een zak Vito iets van 14 euro. Daarnaast sluit naar mijn idee Vito beter aan de Eczem.
Ik zou hier dan wel het eczem suplement bij gebruiken.
Zammie schreef:Kwam door je vraag ellepel, of er meer paarden met ZE gevoelig zijn op de luchtwegen...
Zam heeft nu wel iets last van een snotneus, maar echt heel licht. Heeft vorig jaar zomer (Strae ook) wel een heftige infectie gehad. Vandaar dat ik me dus ook afvroef, of het verband met elkaar houdt en welke middelen er zijn voor ondersteuning.
Probeer het nu eerst (zijn hele innerlijke huishouding) goed te krijgen met de extra pitamientjes. Ben ergens toch bang voor een tekort, vanwege mijn weinige krachtvoer gifte...