Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ThePast03 schreef:sjeik schreef:Damariis, kick je op misvormde paarden ofzo?
Dit vind ik een opmerking die nergens voor nodig is. Ook al is het een dwerg het is verder een hartstikke leuk dier en die van Lotus lijkt zich aardig te kunnen redden en nog een paardwaardig bestaan te kunnen hebben.
Neem aan dat zodra Lotus ziet dat dit dier geen paardwaardig bestaan meer kan hebben of pijn heeft ze wel maatregelen neemt.
Brainless schreef:@Sjeik
Dit topic is waarschijnlijk wel wat voor jou:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=1219782&view=unread#unread
Prissey schreef:Prissey schreef:Het lijkt als de DA er het zelfde over denkt dat je vrijdag met het zelfde probleem zit we gaan dan het weekend in en rendac haalt dus niet in het weekend op! plus dat we nieuwjaarsdag hebben en bijna alles dan gesloten is!
Over wat zoetjes vanplan is en hoe en wat ik kan me er niet over uiten ik heb haar zelf nog niet gesproken...
Ik vrees dat we het na het weekend pas kunnen doen, maar blijft dit eerder te zijn dan pakken we de kans idd eerder aan. morgen ochtend bel ik met de DA mits ik reactie heb van zoetje en we tot een uiting zijn kunnen komen.
Ik weet dat ik sommige fouten heb gemaakt. maar hier waarom ook redenen voor. en die problemen heb ik ook weer opgeslost op de goede manier
En omdat ik 2 paarden van mezelf ooit verkocht heb,, Hmm wist niet dat dit een misdaad was..
sjeik ik heb de pony in het echt gezien en ik weet waar ik over praat.. En ik weet ook dat de kans zeer mihiel is o dit beestje te redden! vandaar ik ook voor inslapen zou kiezen als blijkt dat dit het beste en enige manier is voor geen pijn
toch zou ik het eerst even vragen aan je DA dat welsh lijkt nog wel schever te lopen dat deze shet .. en die red zich prima !!
sjeik schreef:Brainless schreef:@Sjeik
Dit topic is waarschijnlijk wel wat voor jou:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=1219782&view=unread#unread
Ik zeg gewoon, waar het op staat.
Lotus83 schreef:Damariis schreef:ik ben gewoon gek van shetjes .. en die van lotus vind ik gewoon een poepie .. moet ik dan maar kicken op misvormde paardjes ?
doe niet zo belachelijk jo ..
Laat kletsen Damaris.....
Damariis schreef:pardon ? zeker net als in het andere topic .. dat mijn fjord in een modder bende staat en dat de omheining niet klopt?
EDIT type fout
Damariis schreef:Lotus83 schreef:
Laat kletsen Damaris.....
Yatooch3x schreef:@ ThePast03, Sjeik, Damariis, Lotus
Er zijn dus wel degelijk mini's die een heel waardig bestaan kunnen hebben met kromme benen. en zolang die mini's lekker krom van het leven genieten kun je dus gerust helemaal weg zijn van dat dier! kromme benen zegt weinig over het karakter en zelfs weinig over het uiterlijk ( dat niet alleen uit kromme benen bestaat)
Yatooch3x schreef:@ [*olduser*], Sjeik, Damariis, Lotus
Er zijn dus wel degelijk mini's die een heel waardig bestaan kunnen hebben met kromme benen. en zolang die mini's lekker krom van het leven genieten kun je dus gerust helemaal weg zijn van dat dier! kromme benen zegt weinig over het karakter en zelfs weinig over het uiterlijk ( dat niet alleen uit kromme benen bestaat)
ThePast03 schreef:Yatooch3x schreef:@ ThePast03, Sjeik, Damariis, Lotus
Maar dat zeg ik toch ook steeds.
Ik vind de pony van Lotus een positief voorbeeld van hoe een dwerg ook gewoon een paardwaardig bestaan kan hebben.
Verder zie ik genoeg mini's en shets hier op bokt voorbij komen die kenmerken hebben van dwerggroei en waarvan de eigenaren dat zelf niet eens in de gaten hebben.
sjeik schreef:je kan vijf minuten voor het vervoer nog laten chippen.
Maar ik denk dat Van Veen er geen punt van maakt om zo'n zieltje te schieten.
Yatooch het is niet alleen dat deze kromme pootjes heeft, de rug gaat ook naar de gallemiezen.
Damaris, ga jij je paddock maar opknappenen hou je fatsoen even.
Yatooch3x schreef:@ ThePast03, Sjeik, Damariis, Lotus