Stand van benen onvoorstelbaar misvormt help?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 03:03

ik ben gewoon gek van shetjes .. en die van lotus vind ik gewoon een poepie .. moet ik dan maar kicken op misvormde paardjes ?

doe niet zo belachelijk jo ..

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 03:04

ThePast03 schreef:
sjeik schreef:
Damariis, kick je op misvormde paarden ofzo?

Dit vind ik een opmerking die nergens voor nodig is. Ook al is het een dwerg het is verder een hartstikke leuk dier en die van Lotus lijkt zich aardig te kunnen redden en nog een paardwaardig bestaan te kunnen hebben.
Neem aan dat zodra Lotus ziet dat dit dier geen paardwaardig bestaan meer kan hebben of pijn heeft ze wel maatregelen neemt.

mijn shet kan zich heel goed redden, sterker nog, hij gaat steeds beter lopen omdat zijn spieren zich goed kunnen ontwikkelen door de beweging die hij krijgt.

daarnaast worden de hoeven goed bijgehouden zodat de pezen zich meer kunnen strekken
dit is nodig omdat deze te kort zijn door te weinig beweging voorheen.......

mocht fonzie pijn krijgen dan krijgt hij alsnog een spuit, tot die tijd kan hij zich lekker uitleven!

sjeik

Binky_Zephyr

Prissey schreef:
Prissey schreef:
Het lijkt als de DA er het zelfde over denkt dat je vrijdag met het zelfde probleem zit we gaan dan het weekend in en rendac haalt dus niet in het weekend op! plus dat we nieuwjaarsdag hebben en bijna alles dan gesloten is!

Over wat zoetjes vanplan is en hoe en wat ik kan me er niet over uiten ik heb haar zelf nog niet gesproken...

Ik vrees dat we het na het weekend pas kunnen doen, maar blijft dit eerder te zijn dan pakken we de kans idd eerder aan. morgen ochtend bel ik met de DA mits ik reactie heb van zoetje en we tot een uiting zijn kunnen komen.

Ik weet dat ik sommige fouten heb gemaakt. maar hier waarom ook redenen voor. en die problemen heb ik ook weer opgeslost op de goede manier

En omdat ik 2 paarden van mezelf ooit verkocht heb,, Hmm wist niet dat dit een misdaad was..

sjeik ik heb de pony in het echt gezien en ik weet waar ik over praat.. En ik weet ook dat de kans zeer mihiel is o dit beestje te redden! vandaar ik ook voor inslapen zou kiezen als blijkt dat dit het beste en enige manier is voor geen pijn

toch zou ik het eerst even vragen aan je DA dat welsh lijkt nog wel schever te lopen dat deze shet .. en die red zich prima !!

Even mijn berichten beter door lezen ;) daarin staat denk 100 x vermeld dat de pony eerst onderzocht zou worden[/quote]

hihi sorry :)
gewoon even voor de zekerheid :)

Lotus83

Damariis schreef:
ik ben gewoon gek van shetjes .. en die van lotus vind ik gewoon een poepie .. moet ik dan maar kicken op misvormde paardjes ?

Laat kletsen Damaris.....

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 03:05

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 03:05

Slachterij van vene in Nijkerk is wel open op vrijdag...

heb je die al gebelt?

zonder chip, is effe een punt
maar Van Veen kennende.... laat ie zo'n hummeltje niet leven.

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 03:06

Lotus83 schreef:
Damariis schreef:

tegen zulke mensen kan ik zooooo SLECHT.
heb in een ander topic ook al een aanrijding met hem gehad .. pik dit niet !!

Yatooch3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 03:06

@ ThePast03, Sjeik, Damariis, Lotus

Er zijn dus wel degelijk mini's die een heel waardig bestaan kunnen hebben met kromme benen. en zolang die mini's lekker krom van het leven genieten kun je dus gerust helemaal weg zijn van dat dier! kromme benen zegt weinig over het karakter en zelfs weinig over het uiterlijk ( dat niet alleen uit kromme benen bestaat)

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 03:07

Damariis schreef:
pardon ? zeker net als in het andere topic .. dat mijn fjord in een modder bende staat en dat de omheining niet klopt?

EDIT type fout

Gewoon negeren Damariis, geloof me dat is het verstandigste ;)
Anders gaat dankzij hem straks dit topic op slot en weet niemand meer hoe het af gaat lopen met dit veulen.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 03:07

Damariis schreef:
Lotus83 schreef:

tegen zulke mensen kan ik zooooo SLECHT.
heb in een ander topic ook al een aanrijding met hem gehad .. pik dit niet !![/quote]

een aanrijding hahaahaha _O-

laat lekker gaan, niet druk om maken
Laatst bijgewerkt door Lotus83 op 31-12-09 03:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 03:08

Yatooch3x schreef:

Er zijn dus wel degelijk mini's die een heel waardig bestaan kunnen hebben met kromme benen. en zolang die mini's lekker krom van het leven genieten kun je dus gerust helemaal weg zijn van dat dier! kromme benen zegt weinig over het karakter en zelfs weinig over het uiterlijk ( dat niet alleen uit kromme benen bestaat)

Heel mooi gezegd Yatooch.... bijzondere naam trouwens

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 03:09

Yatooch3x schreef:
@ [*olduser*], Sjeik, Damariis, Lotus

Maar dat zeg ik toch ook steeds. ;)
Ik vind de pony van Lotus een positief voorbeeld van hoe een dwerg ook gewoon een paardwaardig bestaan kan hebben.

Verder zie ik genoeg mini's en shets hier op bokt voorbij komen die kenmerken hebben van dwerggroei en waarvan de eigenaren dat zelf niet eens in de gaten hebben.

Binky_Zephyr

hahahah jaa hoe moet ik het zeggen :P
zo zeggen wij dat hier :P :D

ik hou me mond :)

sjeik

je kan vijf minuten voor het vervoer nog laten chippen.
Maar ik denk dat Van Veen er geen punt van maakt om zo'n zieltje te schieten.
Yatooch het is niet alleen dat deze kromme pootjes heeft, de rug gaat ook naar de gallemiezen.

Damaris, ga jij je paddock maar opknappen _O- en hou je fatsoen even.

Binky_Zephyr

ThePast03 schreef:
Yatooch3x schreef:

Maar dat zeg ik toch ook steeds. ;)
Ik vind de pony van Lotus een positief voorbeeld van hoe een dwerg ook gewoon een paardwaardig bestaan kan hebben.

Verder zie ik genoeg mini's en shets hier op bokt voorbij komen die kenmerken hebben van dwerggroei en waarvan de eigenaren dat zelf niet eens in de gaten hebben.

hihi volgens mij gaf ik dit idd ook al aan :)

Yatooch3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 03:10

niet mooi, gewoon waar.
tja, en die naam.....da's een lang verhaal....
ooit, is ander topic :D

sjeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 03:10

ga nou niet zo hopeloos off topic Damariis.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 03:11

sjeik schreef:
je kan vijf minuten voor het vervoer nog laten chippen.
Maar ik denk dat Van Veen er geen punt van maakt om zo'n zieltje te schieten.
Yatooch het is niet alleen dat deze kromme pootjes heeft, de rug gaat ook naar de gallemiezen.

Damaris, ga jij je paddock maar opknappen _O- en hou je fatsoen even.

Hou toch eens op met je commentaar!!!!

je vind je zelf geloof ik heel grappig 8)7

Yatooch3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 03:12

@ sjeik
mag ik je vragen, ben jij paardenarts? heb jij Lotus" pony gezien in levende lijve? medisch kunnen beoordelen?
zien spelen, hollen, etc??
zijn rug gevoeld en bekeken?

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 03:12

meneer seik heeft PB !!!!

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-09 03:12

mensen alsjeblieft hou het gewoon ontopic ik ben het met jullie eens en sjeik zijn opmerking slaan werkelijk nergens op maar anders ga ik temmen ik wil het graag open houden zodat iedereen weet wat er met kneusje gebeurt
Laatst bijgewerkt door Prissey op 31-12-09 03:13, in het totaal 1 keer bewerkt

janflicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 03:13

Yatooch3x schreef:

Ben het met je eens dat uiterlijk niets zegt over het karakter,en dat sommige mini`s met kromme benen best nog paardwaardig kunnen voorleven(of voor hoelang dat mogelijk is).
Maar deze is niet alleen zo krom als een hoepel,maar ook dwerg.....vooruitzichten zijn op zn zachts gezegd niet bijster gezellig.
Afgezien van de kosten,die het zou meebrengen als je hem in leven zou willen/kunnen houden op een goede manier.
Vind het aanbod van zoetje nog de beste,die wil hem laten nakijken,inslapen als het niet anders kan,en mocht er een mogelijkheid zijn.,.,de kosten ervoor betalen.(alle kansen benut dus!).
Daarbij word er dan snel ingegrepen,en gaan er niet weer dagen overheen ;)

sjeik

Ik heb het niet over de pony van Lotus maar over de pony waar dit topic over gaat Yatooch.

Lotus83

Prissey schreef:
mensen alsjeblieft hou het gewoon ontopic anders ga ik temmen ik wil het graag open houden zodat iedereen weet wat er met kneusje gebeurt

je hebt gelijk indd