WOW!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
muiszje schreef:jeetje, jij ook hetzelfde.. Kan me herinneren dat ik indd in je profiel heb gekeken (Want je had hier al eerder gepost?).. Knap paardje is/was het.
Hoe ben je aan de opvolger gekomen?
M3lisss schreef:Wil je misschien ook even LEZEN?? Hij is niet goed meer. We hebben 20 pagina's lang mensen gehad die niet lezen en alleen maar dingen roepen over zielig!! Vind jij het maar lekker stom.
De beslissing is gemaakt!
Romyjuh_Xx schreef:Sorry maar ik vind dit echt 'stom'.
Ik ken pony's van 45 die nog goed zijn.
Waarom een gezonde pony laten inslapen??
muiszje schreef:nou, dat je zelf zegt: ik verwoordde het alleen een beetje lomp zo te zien.
oeh trouwens:
(niet geschikt voor niet-tattoo liefhebbers;) )
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-NSXW3G3W.jpg
Romyjuh_Xx schreef:Over mijn bericht: Ik had het topic gelezen, TS vind het ook te veel werk en tuurlijk heeft de pony mankementen maar jij geeft aan dat hij hieraan pijn heeft. Is dat zo. Ik bedoel je pony zal dit duidelijk aangeven als je weet dat hij pijn heeft. Ook als hij dood wil gaan.
Heb zelf mijn pony moeten laten inslapen omdat hij echt niet meer wilde.
Ik vind het echt stom, vermits de pony echt niet afziet en nog graag op de weide staat?
Voor de rest is hij toch gezond. Ik snap ookwel dat je het te veel werk vind maar zet hem dan als gezelschapsmaatje bij mensen die er nog graag 1 willen of in een speciaal oudersdoms/gebrekken pensionstal.Romyjuh_Xx schreef:Sorry maar ik vind dit echt 'stom'.
muiszje schreef:oeh trouwens:
(niet geschikt voor niet-tattoo liefhebbers;) )
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-NSXW3G3W.jpg
Romyjuh_Xx schreef:M3lisss schreef:Wil je misschien ook even LEZEN?? Hij is niet goed meer. We hebben 20 pagina's lang mensen gehad die niet lezen en alleen maar dingen roepen over zielig!! Vind jij het maar lekker stom.
De beslissing is gemaakt!
Over mijn bericht: Ik had het topic gelezen, TS vind het ook te veel werk en tuurlijk heeft de pony mankementen maar jij geeft aan dat hij hieraan pijn heeft. Is dat zo. Ik bedoel je pony zal dit duidelijk aangeven als je weet dat hij pijn heeft. Ook als hij dood wil gaan.
Heb zelf mijn pony moeten laten inslapen omdat hij echt niet meer wilde.
Ik vind het echt stom, vermits de pony echt niet afziet en nog graag op de weide staat?
Voor de rest is hij toch gezond. Ik snap ookwel dat je het te veel werk vind maar zet hem dan als gezelschapsmaatje bij mensen die er nog graag 1 willen of in een speciaal oudersdoms/gebrekken pensionstal.Romyjuh_Xx schreef:Sorry maar ik vind dit echt 'stom'.