Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ellepel schreef:c_star,ik vind die traanogen eigenlijk wel apart en ik vraag me af of je dier allergisch reageerd op bepaald stroosel of ander voer.
is er veel anders bij jou dan op de vorige stal?
en deed hij het daar niet??
C_Star schreef:Hij stond daar ook op stro.
Dit stro wat hij nu heeft komt uit Frankrijk en daar komt al bijna geen stof vanaf.
Voer tja daar ben ik wel van veranderd, want hij kreeg alleen maar Kentuky ligt E (Haver) Om af te vallen, maar daar werd hij natuurlijk harstikke druk van.
Dus hij staat nu wel op basis biks. Toevallig gaat dit wel samen met de klachten van hem.
Zou het daarvan kunnen komen?
Alleen dan kan hij toch geen last krijgen van zijn neus enzo?
Maris schreef:Waarom geef je dan niet gewoon weer die Kentucky light , daar deed je paard het goed op toch ?
Zeker als je wilt uitvinden of alle klachten door het voer komen, zou ik terug gaan naar het voer waar hij/zij het goed op deed !
mirgino schreef:singasong schreef:Super nieuws Mirjam![]()
Hier gaat het weer wat minder... geen schudden nu gelukkig maar wel Q-koorts. Ach het is weer eens wat anders
wat zijn de symptomen daarvan?
Gringo heeft dat niet en de 1 ste keer dat ze kwam zei ze dat ze veel paarden met Qkoorts had gehad
ellepel schreef:ohw ja vast, de mexicaanse heerst ook nog gewoon he?
ben in elk geval blij dat het met mij en paard goed gaat
hebben jullie het al op het nieuws gezien over de ambrosia??
filmpje:
http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/51598/p ... -verklaard
C_Star schreef:Hoe bevalt puur pollen bij jullie?
Ik had net mijn dierenarts gesproken en die geloofd er dus niet in.
Die vind het zonde van mijn geld.
Alleen ik ga het toch proberen![]()
Alleen op de gebruiksaanwijzing staat dat je het beste via water zonder eten zeg maar moet geven. Dat dat het beste werkt.
Hoe geven jullie het aan je paard? Via brood?