Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
happytime schreef:Een kennis van me woont in australie en daar hebben ze dekens waarbij dat stuk waar de manen stuk gaan een soort elastische stuk,wel weer jammer dat ze maat welshpony niet hebben
JudithO schreef:Ik vind het van de rambo SIH zo jammer dat hij eigenlijk totaal niet geschikt is voor bredere, korte pony's. Enorm stuk hals over maar de singels kunnen niet of nauwelijks dicht.
Hier dus weer aan de pyama.
Muze schreef:Ik zien de horsegear, de bucas ( buzz off of sweet itch), de rambo hoodie, de highlander en de Epplejeck zilver met oranje bijvoorbeeld?
De pyjama’s lijken me wat minder sloop proof?
Muze schreef:Mijne schuurt namelijk ( nog?) niet erg z’n hals of manen.. maar fijne dekens zonder hals ken ik ook niet echt. Alleen de bucas buzz off.. maar of die fijn is..
Change03 schreef:Hey allemaal
Mijn paard heeft last van schilfertjes in de manenkam. Hij schuurt heel af en toe, staat in een bosrijk gebied. Hij heeft echter geen zomereczeem. Staat nu wel met een vliegendeken met hals, met de manen eronder kriebelt dat allemaal nog wat meer. Manen zijn nu gevlochten maar het blijft wat schilferachtig.
Ik ben op zoek naar een mild product, bij voorkeur een lotion/vloeibaar product dat ik in de manenkam kan smeren. Puur om de huid gehydrateerd te houden. Welk raden jullie aan?
Heb nu honingzalf gesmeerd maar dit is erg vet.
Er is ERG veel :’)
ellepel schreef:zijn er ook mensen die skincalmin gebruiken?
ze kunnen helaas dit jaar niet produceren en dus is er niks te koop.
ik ben eigenlijk op zoek naar een vervanger er voor,misschien dat iemand hier een goede tip heeft.