Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
geerke schreef:Je zou dat drie maanden kunnen proberen.Totdat de pergolide zijn werk doet?
geerke schreef:beweging is inderdaad erg belangrijk...in hoeverre dat mogelijk is.
Ik weet dat als ik maar een fractie teveel hooi geef er een probleem is hier.Het luistert dus erg nauw.
Levothyroxine zal zeker helpen in Pauli's geval.Maakt insuline receptoren weer gevoeliger.
Je zou dat drie maanden kunnen proberen.Totdat de pergolide zijn werk doet?
ohjajoh6 schreef:Maar dan snap ik het toch echt niet meer hoor JP; Want (en dit is niet banketstaaf bedoeld hoor) maar wat doe je dan verkeerd? Als de IR nog steeds zo hoog is? Want dat is nu net de enige van de 2 ziektes die je zelf enigszins onder controle kunt houden, door voeding etc.
SuperRoos schreef:ohjajoh6 schreef:Maar dan snap ik het toch echt niet meer hoor JP; Want (en dit is niet banketstaaf bedoeld hoor) maar wat doe je dan verkeerd? Als de IR nog steeds zo hoog is? Want dat is nu net de enige van de 2 ziektes die je zelf enigszins onder controle kunt houden, door voeding etc.
Denk helaas niet dat dit altijd waar is. Heb Fiek jaren lang in een paddock gehouden, uitgebalanceerd eten, veel middelen ter ondersteuning, stond goed in het werk en toch bleef hij dik en ziek en flink IR. Bij hem is deze benadering niet de oplossing voor het onder controle houden vrees ik. Denk dat er in de IR ook weer veel gradaties zijn