Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anne. schreef:Zou je niet je eczeemdeken onder je regendeken kunnen leggen? Of heb je een dikke onderdeken waardoor het verschil dan alsnog groot is?
Citaat:Hiervoor heb ik altijd TKC 97 gebruikt, wat erg goed werkte, maar daar zit een soort petroleum in waardoor het spul in de volle zon kan leiden tot brandwonden
Jotoma schreef:Ze zijn bij ons aan het verharen naar de zomervacht, dus teddybeer kan het denk ik niet meer worden..
Ik ben gisteravond van 200 gr + regendeken, naar 100 gr + hals gegaan. 's nachts vriest het nog, maar het wordt nu overdag richting 5 graden. Dan is 200 gr echt te warm. Ik moet ook wel gaan afbouwen, want volgende week gaat het richting 8 graden en vanaf 10 graden zet ik hem op 0 gr + hals of eczeemdeken. Even kijken hoe het gaat doen.
Ik meen ooit over TKC iets te lezen dat er iets in zit wat kankerverwekkend is? Kan dat kloppen?
Dat was voor mij de reden om gelijk voor derfen te gaan, maar twijfel nu of ik TKC wil gaan gebruiken.
edit: dit kwam ik tegen en zal nog verder zoeken:Citaat:Hiervoor heb ik altijd TKC 97 gebruikt, wat erg goed werkte, maar daar zit een soort petroleum in waardoor het spul in de volle zon kan leiden tot brandwonden