Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
yvonnedv schreef:shamrock06 schreef:Mag ik even inbreken......
In het vorige topic heb ik een paar keer gepost. Er stond toen een link naar msm zalf. Die pot heb ik toen besteld. Werkte goed op de staart.
Maar nu wil ik die opnieuw bestellen, maar kan niet meer vinden waar......wie helpt???
Was niet die van NAF of paardendrogist
Vorige topic openen, linksonder in het topic msm in het zoekbalkje intikken en dan vind je oa deze leverancier http://www.paardenzorg.nl/beheer/winkel ... roep_id=14
Site gaat naar de favorieten!!! 
die zijn wel erg lang
.. 

Sanet schreef:Zover zijn wij ook niet. Maar zo lang laat ik het ook niet worden, helemaal niet handig

_CS_ schreef:Hey wuswa, hoe gaat het nou bij jullie?
De manen gaan nog steeds prima, daar zie je eigenlijk niet aan dat ze exceem heeft, haar voorpluk word nu ook echt rustig en haar staart begint nu toch ook echt te groeien de hele staartwortel is een grote warboel van haar en er begint weer wat lengte in te komen en nu gaan we de gunstige tijd in dus ik hoop het nu beter in de hand te houden aankomende zomer jeetje ik praat al over de zomer eerst maar eens de winter

Wat een mooie lange manen Auky!!! Voor Fayette zou ik het te lang vinden maar mocht Dunla ooit zo ver komen dan wordt er ook niks afgeknipt 

KimDiva schreef:bij mijn verzorgpony is het supererg!
verzorg haar nu een paar weken, en het is nog niet veel verbeterd.
Vind het zo zonde! Haar manen eraf, behalve haar voorpluk.. en aan 1 kant van der hals is ze een deel kaal. en bij der staart precies hetzelfde, de bovenkant heeft ze eraf geschuurd en er rondom is het bijna kaal!
word er echt hopeloos van!