Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jannepauli schreef:Pfff... gisteravond ( nacht) weer zo slecht dat ik een dubbele dosis pijnstiller heb gegeven. Vanmorgen weer een fractie 'beter'.. Ik wil het natuurlijk een kans geven maar.. wat een roller coaster
Jannepauli schreef:Zojuist ook de uitslag van de IR meting binnen gekregen.. de cijfers zijn zodanig dat ik het gevoel heb dat we weer terug bij af zijn - nauwelijks verschillen met haar allereerste meting in November 2011, oftewel diagnose Ernstig Insulineresistent..
ohjajoh6 schreef:Ik weet onderhand 1 ding heel zeker JP; Gebrek aan beweging is echt de grote boosdoener bij IR, wat het natuurlijk niet makkelijker erop maakt als je paard slecht loopt, maar zodra dat verbeterd echt hoor geloof me, rust, roest en niet te zuinig ook! Ik zie zo een levensgroot verschil bij MiniMe, nu ik en haar ruitertje haar dus met veel meer regelmaat beweging kunnen geven, trouwens het maakt ook bij mijn grote een wereld van verschil en die heeft niet eens cushing (hoewel ik daar toch ook altijd een soort van IR bij heb vermoed, maar dan anders)...