Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SparklingApp schreef:Barbaras, bedoel je met niet willen doktoren dat je niet aan allemaal onderzoeken enzo meer gaat beginnen, of ook dat je geen medicatie meer gaat geven?
Het 2e zou ik persoonlijk iig wel doen en zou sowieso eens overleggen met je DA, misschien wil die met deze (duidelijke) symtomen zo ook wel pergolide voorschrijven, anders kan je ook urine opvangen en dat laten testen.
Chocolate gaat ineens ook overdag veel slechter zien..
Weet iemand of het zou kunnen helpen de dosis pergolide te verhogen?
kimmie261 schreef:SA wat een onzin van jou dierenarts,als hij geen einddatum op het recept schrijft maakt de apotheek er automatisch een vervolg recept van voor een jaar...
jou DA verdiend zo dus 4x 12 euro voor een recept uitschrijven,wat ook met 1 recept klaar kan zijn.
je zou het ook aan je huisarts kunnen vragen of deze eenr ecept uit wil schrijven,als je op goede voet staat met je HA dan
barabas ik zou deze pony niet zomaar op pergolide zetten zonder onderzoek.bij cushing hoort ook wel een ingevallen bovenlijn,dikke buik en verkleuring van de vacht,als ze dit allemaal verder niet heeft zou ik zeker niet zomaar aan een medicijn geven beginnen.
barbaras schreef:apotheek? De apotheek voor gewone mensen doelen jullie op?
En wat zijn jullie kwijt aan medicatie? En in wat voor vorm krijg je medicatie?
barbaras schreef:https://www.facebook.com/#!/photo.php?f ... =1&theater
weet niet of de link werkt voor jullie?
Onze pony heeft geen last van magerder worden ofzo, weet ook niet of je haar vacht krul kunt noemen, wel een vreemde vacht maar ja ze is ook 32 he.
Maar ze piest wel veel, en heeft ook erg last van haar voetjes (heeft ook artrose)....