Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sunke schreef:Voor komende dagen voorspellen ze weer slecht weer met veel regen en wind, wat doen jullie met de dekens?
Sunny kan ik absoluut niet onder een natte deken laten staan, gaat dan heel snel rillen.. Ik dacht eraan om haar normale regendeken om te laten en eventueel een hals, als er veel muggen zouden zijn
Ootie schreef:Dank je voor de tip!
Ik heb een deken die over het hoofd moet, dus elke keer weer een gedoe om het zonder schokken voor elkaar te krijgen.
irisje2 schreef:Wie van jullie paard heeft een droge huid en wat doen jullie er tegen waar je ook echt verschil mee ziet? Dierenarts is geweest voor bloedprikken, dus even wachten op de uitslag. Ze was er mee eens dat hij erg schilferig en droog was en dat je daardoor natuurlijk ook jeuk van kan krijgen.
casperzazoe schreef:Hi bokkers,
Mijn pony heeft nu eindelijk een goede deken dus geen jeuk meer bij zijn manen, staart en buik![]()
Helaas schuurt hij nu heel zijn hoofd open.. De hoeveelheid plekken die hij nu al heeft zitten heeft ie normaal na een heel seizoen ipv na een maand..
nu vroeg ik me af, wat kan ik doen als preventie? Een vliegenmasker ligt er zo af, ook met halster. Plekken zitten voornamelijk op de neus en rondom de mond.