Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
S_en_Z schreef:Tsja.. MKZ was ook geen gevaar voor de volksgezondheid. Toch werden die ook geruimd.
http://www.devoedingswijzer.nl/dierziektes.htmlCitaat:Mensen kunnen geen mkz krijgen. Het eten van vlees van een besmet dier is niet schadelijk voor de gezondheid.
Alina1989 schreef:Nu is het dus ook in Friesland en ik zie nog mensen dood leuk met trailers rijden. Ik bedoel als je nou niet anders kan en met je paard naar de kliniek moet kan ik mij er nog iets bij voorstellen. Maar deze mensen gaan gewoon leuk naar les.
Dieuwke_ schreef:Pas op Alina, die link postte ik net ook en de mob verwijderde dit en kreeg waarschuwing via inbox.
Sodeletuut schreef:Dierenarts hier in het dorp zegt dat het geen noodzaak is de paarden op het erf te laten, stalgenoten gaan dus gewoon van het erf af... Is het gek dat de dierenarts dat zegt?
rooswita schreef:ik lees op facebook dat er in winsum ook al een geval is, het trekt nu steeds verder naar het noorden zeg
Cowgirl schreef:Dan gooien ze dit topic maar dicht, kan mij het schelen.
Waar ik nu even niet goed van word is dat er schijnbaar stallen zijn waar het heerst die hun bek dichthouden!
Maar ondertussen moeten we wel van allerlei maatregelen nemen maar we mogen niet de waarheid weten. Wat gebeurd er als iemand gewoon eerlijk zegd dat er op zijn haar stal een rhino virus heerst?? Naar mijn idee breid het zich zo veel meer uit door verkeerde informatie te verstrekken.
En stalhouders jullie worden echt niet gebombadeerd ofzo als er rhino heerst. Hoe meer bekendheid hoe beter te handelen. Maar nee we zwijgen liever...gatver.