Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Verafjord schreef:ik heb Vera dinsdag weer onder de deken gezet, die stopte met eten en ging met haar achterhoef haar manenkam bewerken, wist niet dat ze zo lenig was
XxSultanxX schreef:ja werkt ook tegen de jeuk jaHoe krijgt ap het dan ook op zijn rug ? kan hij met zijn rug ergens tegenaan jeuken ofzo ?
ellepel schreef:ik had al een regendeken met vaste hals gezien voor 60 euro,maar ik doe t toch niet,hoor er namelijk toch niet zulke goede berichten over.
een losse hals is makkelijker, dus ik ga op zoek naar een goedkope losse hals en die ga ik dan zo maken dat ie aan mijn eigen deken kan.
silkie schreef:ik laat die eczeemdeken dus gewoon op met de regen.
was door al jullie verhalen wel een beetje bezorgd dat ze nat en koud zou worden. Maar toen ik de deken in de regen af wou doen zag ik dat ze vrijwel droog eronder was, terwijl de rest van de paarden zeiknat waren. Ik heb de pagony eczema, maar snap echt niet hoe die van jullie zo nat worden onder de deken. Heb de deken nog niet zo lang en hij is nog nooit gewassen, misschien zit er nog een soort waterafstotend laagje op.
Verder is Silke minstens zo lenig als Ap, ze kan zelfs haar eigen staartwortel knabbelen (zelfs met haar neus bij de staartflap in) en met haar hoefjes rond haar ogen krabben. Leuk gezicht, maar ik had liever dat ze iets minder lenig was, ze richt nogal wat schade aan door dat gekrab
LYNN05 schreef:Ik wil serieus NU nog een halsdeken aanschaffen, omdat ze de laatste tijd meer schuurt dan ooit tevoren!
De dierenarts gaf ook aan dat met dit weer (bewolkt, windstil, warm) JUIST veel vliegjes aanwezig zijn.
We wachten op (nacht)vors, van mij mag het gaan vriezen!
LYNN05 schreef:Ik wil serieus NU nog een halsdeken aanschaffen, omdat ze de laatste tijd meer schuurt dan ooit tevoren!
De dierenarts gaf ook aan dat met dit weer (bewolkt, windstil, warm) JUIST veel vliegjes aanwezig zijn.
We wachten op (nacht)vors, van mij mag het gaan vriezen!