Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marjo89 schreef:renee16 schreef:Hebben jullie ervaringen met schimmelenting voor zomereczeem?
Afgelopen jaar heb ik mijn paard deze enting laten geven omdat hier (schijnbaar) postieve effecten voor ZE zijn. Nu was dit het eerste jaar dat ik mijn paard had, dus merk ik geen verschil. Nu ben ik al wat laat, maar twijfel of ik ze nog laat zetten (moet 2x met periode van 6 weken ertussen).
Ben benieuwd hoe jullie hierover denken
Niet doen. Zonde van je geld. En slecht voor paarden die gevoelig zijn voor hoefbevangenheid.
bruintje123 schreef:@TinePine
Hoeveel tecktonic gebruik jij en op welke manier?
In de manen? Of streep over de rug?
Mi_Amore schreef:Ik ben eeeeeecht niet handig hoor
Kleine rechte scheuren oké, dit is wat anders
Vind het zo vervelend om dat deken 24/7 op te laten
lissie_zigor schreef:Even een update: nadat hij niet goed reageerde op hypo eczema ben ik begonnen met de druppels van puur allergie...
nu dik een week verder; korsten zijn geheeld, haren staan er weer op en hij schuurt minder....
Fingers crossed dat de druppels goed blijven helpen! Ik combineer het (nog) niet met de culicio druppels want hij heeft ook al puur pollen voor zijn hooikoorts en daar zitten ongeveer dezelfde werkzame stoffen in zag ik..
Dus tot nu toe ben ik tevreden!
_PatriciaH schreef:lissie_zigor schreef:Even een update: nadat hij niet goed reageerde op hypo eczema ben ik begonnen met de druppels van puur allergie...
nu dik een week verder; korsten zijn geheeld, haren staan er weer op en hij schuurt minder....
Fingers crossed dat de druppels goed blijven helpen! Ik combineer het (nog) niet met de culicio druppels want hij heeft ook al puur pollen voor zijn hooikoorts en daar zitten ongeveer dezelfde werkzame stoffen in zag ik..
Dus tot nu toe ben ik tevreden!
Mag ik vragen waar je aan kon zien dat hij niet goed reageerde op hippo ex cema?