Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IwanLuver schreef:De kosten intern weet ik niet, omdat ik heen en weer reis.
Ik weet wel dat ze tot eind april vol zit om je paard daar te stallen voor de therapie.
Sting schreef:Dank je Hagelslag! En dan moet dat 1x per dag? Hangt natuurlijk ook van de medicatie af... Longeren daarna gaat hem niet worden, gezien zijn beenprobleem staat hij met pensioen en dus kan er alleen gewandeld worden.
Sandra_H schreef:Het vernevelen duurt hier ook niet langer dan een klein halfuurtje. Vergeet alleen niet dat het ding daarna ook op de juiste manier en met de juiste middelen schoongemaakt moet worden. Vooral voor de levensduur van de medicatiecup zou dat belangrijk zijn. Geen idee of dat waar is, maar ik ben er heel precies mee en heb met mijn eerste cup flink langer gedaan dan het aantal dagen dat er voor staat. En eigenlijk deed ie het toen ook nog gewoon, alleen wat langzamer, en ik begon aan een een nieuwe omdat ik niet wist hoe je kon zien dat ie "op" was.
Zelf zou ik in elk geval het schoonmaken niet aan een ander overlaten maar ik ben misschien teveel een z*ikerd![]()
.
fluffyfox schreef:Hoe doe jij het schoonmaken?
Ik spuit 3x de frost erin en laat dat een tijd staan. Maar hoe lang moet dat nou echt?
Kan jij jouw stappen eens aangeven?
Samantha89 schreef:Ik doe, na uitleg via flexineb zelf, 1 druppeltje dreft en dan heet water(geen kraan water maar water uit een flesje) even goed schudden en dan laat ik het 10 minuten zo staan. Daarna spoel ik het uit met water(flesje) en droog ik het aan de buitenzijde af. Dopje er weer op(tijdens het schoonmaak proces doe ik ook al het dopje van de elektrische ingang erop vanwege water wat er anders in zou kunnen komen) en dan berg ik m op in mijn flexineb opberg box.
Voorheen gebruikte ik altijd koud water uit een flesje, in plaats van heet water.