Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Willekes schreef:Hoi, ik kom hier even binnenvallen (via zoekfunctie). Ik ben op zoek naar ervaringen/tips v.w.b. eczeempony, sloopgrage pony en de Horseware Rambo Sweetitch Hoody Fly Sheet
http://images.esellerpro.com/2362/I/249/8/hoody.jpg
Na tig verschillende eczeemdekens gehad te hebben... (duur, goedkoop, etc.)
Mocht iemand een tip weten waar ik deze het beste kan bestellen, dan hoor ik het graag. Gaat om een pony van 1.37cm.?? Hellup, de prijzen verschillen nogal veel van elkaar.
Alvast bedankt, PB mag ook.
Groet, Willeke
Biies schreef:Ik heb nog 3 eczeem dekens te koop, 2 RSIH en 1 pagony compleet met buikflap.
Zie advertentie of prive berichtje voor meer info, moet er eigenlijk echt vanaf haha
yvonnedv schreef:Willekes schreef:Hoi, ik kom hier even binnenvallen (via zoekfunctie). Ik ben op zoek naar ervaringen/tips v.w.b. eczeempony, sloopgrage pony en de Horseware Rambo Sweetitch Hoody Fly Sheet
http://images.esellerpro.com/2362/I/249/8/hoody.jpg
Na tig verschillende eczeemdekens gehad te hebben... (duur, goedkoop, etc.)
Mocht iemand een tip weten waar ik deze het beste kan bestellen, dan hoor ik het graag. Gaat om een pony van 1.37cm.?? Hellup, de prijzen verschillen nogal veel van elkaar.
Alvast bedankt, PB mag ook.
Groet, Willeke
Paar posten terugBiies schreef:Ik heb nog 3 eczeem dekens te koop, 2 RSIH en 1 pagony compleet met buikflap.
Zie advertentie of prive berichtje voor meer info, moet er eigenlijk echt vanaf haha
Weet niet of het je maat is maar je zou het eerst met een tweedehandse kunnen proberen toch?
lovelygirly schreef:Nogmaals maar even het zelfde berichtje.
Want er word niet gereageerd.
Hallo allemaal!
Had even een aantal vraagjes...
Knoflookgranulaat,
Wie heeft er ervaring mee, kan iemand mij misschien vertellen of het werkt tegen minder jeuk?
En is dit wel goed voor een paard?
( Ik lees namelijk in dit topic: [VS] knoflook, houd het echt vliegen op afstand? dat het giftig is voor paarden.)
En wie kan mij nog meer tips geven om deze zomer beter door te komen met het zomereczeem.
Waarmee kan ik de jeuk verdraagbaar krijgen?
Vorig jaar was een hel. En super verschikkelijk.
2 maart word mijn shetlander geschoren en krijgt hij een deken op, met hoofd erbij!
Alvast super bedankt!
* Ik wil anderen best tips en dergelijks geven, maar ik ben een leek met zomereczeem.
En heb de goede weg nog niet gevonden.
lovelygirly schreef:Nogmaals maar even het zelfde berichtje.
Hallo allemaal!
Knoflookgranulaat,
Wie heeft er ervaring mee, kan iemand mij misschien vertellen of het werkt tegen minder jeuk?
( Ik lees namelijk in dit topic: [VS] knoflook, houd het echt vliegen op afstand? dat het giftig is voor paarden.)
En wie kan mij nog meer tips geven om deze zomer beter door te komen met het zomereczeem.
2 maart word mijn shetlander geschoren en krijgt hij een deken op, met hoofd erbij!
Alvast super bedankt!
* Ik wil anderen best tips en dergelijks geven, maar ik ben een leek met zomereczeem.
aisie schreef:lovelygirly schreef:Nogmaals maar even het zelfde berichtje.
Hallo allemaal!
Knoflookgranulaat,
Alvast super bedankt!
Knoflook helpt niets om vliegen weg te houden en het paard heeft er ook niet minder jeuk van. Heb het ook wel geprobeerd net als velen met mij maar geen enkel resultaat dus je kunt je geld beter in den goede deken stoppen. Knoflook schijnt ook niet eens goed voor een paard te zijn.
ShadyCeline schreef:Dit is een topic voor mij! Mijn Frieze merrie heeft last van (zomer)eczeem. Nu gebruik ik een soort halsstuk zodat ze het er niet af kan schuren. Werkt top! Haar manen worden weer steeds langer!
Jotoma schreef:Geven jullie je paarden ook magnesium? Las dat dit kan helpen bij Ze'ers, ben wel benieuwd naar ervaringen
Giolli schreef:ShadyCeline schreef:Dit is een topic voor mij! Mijn Frieze merrie heeft last van (zomer)eczeem. Nu gebruik ik een soort halsstuk zodat ze het er niet af kan schuren. Werkt top! Haar manen worden weer steeds langer!
Is dat niet zo'n paarden BH?