Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
felicity schreef:Stille meelezer.
Wat zijn nu echt goede klinieken bij deze problemen?
Fangio schreef:Ik ben erg tevreden van mijn kliniek. Ik woon nogal in een uithoek, dus zouttherapie is hier nogal lastig, maar mijn kliniek is direct gestart met vernevelen (via flexineb). Medicatie, maar ook andere dingen. Bovendien hebben ze daarna ook verder gezocht waar het precies aan lag. Ik kon de flexineb daar eerst huren (ze hebben er verschillende te huur) en heb nadat ik het effect zag er ook zelf 1 aan gekocht.
Daarna allerlei allergietesten om te zien waar het aan lag. Zo kan de mijne wel tegen stro (al heb ik hem op equibedding, in de winter staat hij snachts op stal) maar heeft hij wel andere dingen waar hij niet tegen kan. Daar zijn we voor met immunotherapie begonnen en dat slaat eigenlijk best goed aan momenteel.
Sandra_H schreef:Klopt, maar dan moet je ook bij wijze van borg, de aanschafprijs betalen. Dat is trouwens ook niet zonder reden weet ik, maar toch....je moet het net even hebben liggen.
Ik heb 'm zelf meteen gekocht, nog altijd blij mee.
felicity schreef:Mag ik vragen hoe de flexineb werkt?
Kan ik het spul wat verneveld moet worden bij de dierenarts verkrijgen?
Nu heb ik ook gehoord dat je ook een puffer kunt gebruiken werkt dat ook?
Vleddertje1 schreef:Je kan betalen via klarna( achteraf dus)..dan moet je na terugsturen gewoon alleen huurprijs betalen
Sandra_H schreef:In de controller zitten lithium Ion batterijen, die moet je juist niet helemaal leeg maken. Beste is om ze net na halfvol (wat natuurlijk gokken is, bij mijn e-sigaretten is dat wel duidelijk te zien, daar gaan dezelfde type batterijen in) weer op te laden.
Sowieso hebben die dingen inderdaad een beperkte levensduur, daar kan niemand verder iets aan doen. Ik gebruik de flexineb nu zo'n anderhalf jaar, en vrij vaak, en de batterij is nog prima.
En ik heb pas 1 medicatiecup versleten. Maar voor die dingen geldt weer dat ze vrij kwetsbaar zijn, en op de juiste manier schoongemaakt moeten worden. Alleen dat al is een reden waarom ik mn flexineb nooit zal uitlenen (tweede reden is, je weet nooit wat een ander onder de leden heeft...) Maar goed ik snap de veearts die een eigen cup laat kopen dus wel.